Zondag avond rond 22.00 uur had mijn prinses een temperatuurs daling van ongeveer 1 graad, dus dat gaf al aan dat de bevalling binnen uiterlijk 24 uur zou gaan plaatvinden. Vervolgens begon ze ook aaneensluitend enorm te hijgen, dus daarom heb ik een ''nachtje doorgehaald'' en de gehele nacht bij haar gewaakt. Helaas nog geen pups.
Gisteren middag werd ze heel erg onrustig: graven, aan dekens trekken, trillen enz. En toen was het om 16.45 uur zover, de weeën waren begonnen. Om 18.15 uur is de eerste pup geboren en daar had ze het best wel zwaar mee. Het was een flinke dame van 511 gram. Daarna is het allemaal eigenlijk super gegaan en zijn alle andere pups soepeltjes geboren. Het zijn geworden:
1 bruine reu
1 bruine teef
3 zwarte teefjes
2 zwarte reutjes
De geboorte gewichten liggen tussen de 479 gram en 564 gram, flinke dames en heren dus!
Mama en de pups doen het allemaal geweldig. Ik ben helemaal dolgelukkig en had alleen maar durven hopen op zo'n mooi nest wat betret aantal, kleur en geslacht. Dit is voor mij echt een topnest! Het is ook bijna 100% zeker dat de bruine dame bij mij blijft en de roedel komt versterken. Zij krijgt de naam:
Ready to rumble Robin G
De overige namen zijn:
Lovely Levi G
Sweet Sandor G
Fabulous Finn G
Nauhty Noa G
Amazing Ayla G
Keep an eye on Kensi G
Maar genoeg geklets, hier een aantal foto's

ahhhhh wat een scheetjes zeg, gelukkig is alles goed gegaan moeder en pups zien er super uit
mijn hond is net een beetje pup-af 

Veel plezier van de pups!
.