Veel te snel, maar toch na bijna 11 jaar bij ons te zijn geweest, moeten we nu echt definitief afscheid nemen van onze Lady.
Lady hebben we bijna 11 jaar geleden als 7 maanden oude hond uit het asiel gehaald, ondervoed en met de nodige problemen. Zo was ze panisch voor de postbode, en alles wat even anders was dan anders, was heel eng. Ook heeft ze opgesloten gezeten in een kippenhok, als pup dus al...
We hebben veel tijd en energie in haar gestoken, wat resulteerde in een lieve hond, die niet altijd gecharmeerd was van uitgebreid geknuffel, maar wel altijd heel graag bij je wilde zijn. Boven verwachting was ze enorm lief voor de kinderen, ze zou ze nooit een vlieg kwaad doen, en voor het baasje ging ze door het vuur!
Nu, na een mooi leven, moeten we haar in laten slapen. Een hersentumor zorgt ervoor dat ze onze Lady niet meer is. Ook kreeg ze last van dementie, en verlatingsangsten zorgden voor ernstig sloopgedrag. Diverse medicijnen hielpen niet, operatie zou waarschijnlijk ook niet iets oplossen. Weinig opties meer over, behalve aan de tranquillizers, en dat willen we haar niet meer aandoen. We hebben van alles geprobeerd, maar willen haar verder leed besparen en zullen haar daarom nu laten gaan.
Afgelopen zondag zijn we voor het laatst met zijn allen als gezin naar het bos geweest, en Lauke (van Laukefotografie) is meegeweest. Ze heeft prachtige foto's van ons gemaakt, maar vooral van Lady. Ik wil ze graag met jullie delen. Een aantal foto's zullen worden afgedrukt, we zijn er nog niet helemaal uit welke. Op de foto's zien jullie ook onze andere hond Makker, die nu 14,5 jaar is, en alleen achter zal blijven. Ik hoop dat hij nog even bij ons mag blijven!
Morgen, donderdag 27-10 om 14.45 uur nemen we afscheid. Ik hoop dat Lady rustig zal gaan en dan mijn vader op zal zoeken daarboven, om fijn samen een oogje op ons te houden. Aansluitend zullen we haar begraven op de dierenbergraafplaats in Hoevelaken.

1. Links Lady, rechts Makker

2. ons complete gezin

3.

4.

5. Makker

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Hoe ons gezinnetje begon...
Dag lieve Lady, bedankt dat je bij ons bent geweest en ons zoveel vreugde hebt gegeven!

!!
!