Ik ging met bokker Miniboots mee naar Zwolle, waar haar paardje momenteel nog even verblijft en zij er voor
de eerste keren op heeft gezeten.
We hebben kalfjes gezien en coole getijgerde kuikentjes.. ik heb de geur opgevangen van vleesvarkens en ben
gauw weer naar buiten gegaan. die beesten stinken heeeel erg hahahaha... we mochten meehelpen met de
koeien melken van buurman boer en bij degene waar wij logeerden mochten we meehelpen de biggetjes voeren
en we hebben een rondleiding door het doolhof gekregen met veel uitleg. Ik vond het heeeel erg leerzaam en
erg interessant waar de kiloknallers en heerlijke speklapjes nu precies vandaan komen.. en ook hoe de biggetjes
leven natuurlijk voor ze op worden gehaald en opgroeien op een ander verblijf bij andere mensen.

Kalfje
We hebben ook melk gegeven hoor..
nee niet uit onze hand, uit een emmer
Kleine monsters

Heerlijke biggetjes
Die linker oeeeehhhhh
Met Bert

Tijgertje aaien

Monica houdt ook van biggetjes

We hebben meegeholpen de biggen voeren maar moesten daarvoor wel andere kleding aan dan waar
we mee rondliepen op de boerderij i.v.m. de hygiëne. De kleding is gesponsort door de boerin
Omdat deze kleding schoon was hoefden we niet ook nog eens een overall aan. Wel 3x schoenen verwisseld tussen de gangen omdat dat moest
...En dus zagen we er zo uit:
( lekker kontje he
) Pas zo in Hotter than my daughter zo.. biggenvoer lijkt op iets anders dan alleen zomaar spetters...
En chickie Mooniej as STEVE URKEL!

Heb een super weekend gehad, was erg gezellig. Zeker vaker op bezoek!

.. beestjes lopen op roosters... terwijl ze door de stro horen te banjeren..