gescheurd waarvan 2 geopereerd en heeft een rugbeschadeging opgelopen bij de tweede operatie. aantal maanden
terug had ze een kruisband aan haar rechterpoot gescheurd en die hebben we besloten niet te laten opereren.....
...En nu gaat het weer helemaal goed met Puk! Ze kan weer goed rennen, springen, stuiteren, kloten, kopstoten geven,
achter kwasten aan, op de computertafel springen en mij tot last zijn door voor de computer te zitten, door om 6 uur
sochtends al te bleren om eten... Ja, met Puk gaat het eindelijk bergopwaards

zwarte poes heeft gehad

Ditmaal geen topic met recente foto's, maar een fotoverzameling van afgelopen jaren

veel te veel foto's van dit mormel

1. Laten we beginnen met een foto van toen Puk iets van 5 weekjes jong was

Haar leven had helaas niet zo'n goede start, toen ze nog een miniskuul mormeltje was is hun moeder overreden en
kwamen zij terrecht in een gastgezin. Ze werden met de hand grootgebracht en dit was ook de reden waarom we
voor broertje en zusje hebben gekozen, omdat fleskittens altijd veel aanhankelijker schijnen te zijn dan "normale"
kittens en gezien wij een gehandicapt kind in het gezin hebben moeten we natuurlijk geen stresskittens hebben.
Al met al een perfecte keuze

2. Toen Puk 7/8 was scheurde haar eerste kruisbandje. Ze werd toen geopereerd en ze was echt zooooooo zielig

Maar toch bleef ze lachen en gek doen

3. En een foto van Puk die nét terug was van de operatie, nog helemaal onder invloed van de narcose etc

4. maar ondanks alle tegenslagen genoot Puk van het leven. Van zowel de winter...

5. Als de zomer...

We hebben Puk toen ze voor de derde keer haar kruisband scheurde, ditmaal haar rechterpootje, dik 2/3 maanden,
misschien wel langer, binnen gehouden. Ze moest goed revalideren zodat het allemaal een beetje stabiliseerd en ze
weer normaal haar ding kon doen... In de tijden van revalidatie was ze natuurlijk ook regelmatig het slachtoffer van
mijn camera én studio

6. Ookal hadden wij het gevoel dat we een kat in de zak hebben gekocht, we hielden allemaal van haar

Klik voor de foto
Kat in de zak of niet, ze hoort gewoon bij de famillie

7. Puk en Figaro, zus en broer, gunde elkaar het licht niet in de ogen. Dikke ruzie altijd en altijd maar elkaar in de gaten
houden...

klik hier voor de foto
8. En natuurlijk ook een stoere fittie foto

Inmiddels is Puk een proffesioneel fotomodel, ze weet de pose's en precies wat de fotograaf wil

wel paaien met een snoepje, maar ze weet direct wat ze moet doen

9. Ziehier, mijn fantastische model

10. En nog 1 tijdens het fotograferen, Puk @ work zullen we maar zeggen

klik hier voor de foto
11. Soms is Puk een beetje emotioneel, dan denkt ze aan alle pech die ze heeft gehad en hoe goed haar baasje voor haar is

Puk staat tevens ook bekend om haar beroemde gekke bekken die ze kan trekken

12. Ziehier, puk in de "op-een-dag

12. Ziehier, Puk in de "ik-ben-te-goed-voor-de-wereld" mood

13. Ziehier, Puk in de "vreten-voor-je-leven" mood

14. Ziehier, Puk in de "niemand-ziet-me" mood
klik
15. Ziehier, Puk in de "ik-houd-van-je" mood

16. Ziehier, Puk in de "kijk-mij-eens-mooi-zijn" mood

18. Een zeer zeldzaam moment, Puk en Figaro op 1 foto

19. Nog een mooie foto van mevrouw

20. Last but not least, een samengestelde foto van Puk

formaat voor achtergrond op je pc