Gisteravond hebben we Royal Strawberry (Mila) en Fresa Diamante (Lizzy) naar hun nieuwe baasjes gebracht. Het ging hélemaal geweldig. Ze liepen meteen zelf (verzekerd) het mandje uit en liepen rond. Ze liep ook meteen op de oudere Birmaan daar af. Toen ik ging zitten kwam Lizzy meteen op schoot bij mij en ging ze knuffelen en spinnen
Zo lief, dat deed me echt goed. Even een laatste knuffelmomentje, zelfs in 't nieuwe huisje. Toen gingen we Mila wegbrengen en die deed 't ook al zo knap
Meteen knuffelen met haar nieuwe baasje op de bank en ook nog even met mij. Ze moest wel erg aan 't hondje wennen, toch anders zo'n vreemde hond. Maar dat komt denk ik ook héél snel goed, ze is wat gewend
En ja... We hadden 3 prinsesjes.. Fraise Florence (Layla) ligt hier nog op de krabpaal maar die brengen we zaterdag naar Rotterdam. Ze gaat bij bokker laura1987 wonen, ik heb er alle vertrouwen in dat ook dít een gouden mandje is!! Ze krijgt daar ook een héél leuk vriendinnetje maar daar zal ze zelf binnenkort meer over vertellen.
Mijn 3 dames zijn geweldig!! Zo vrij, sociaal, lief, mooi...
En ze hebben fantastische blikopeners gevonden. Eerst de dame die hier nog woont voor 2 daagjes. Layla
Het kleine dikkertje

Dan m'n lieve Mila-prinsesje
De kleine knuffel(knorre)pot!

En de kleine slungel Lizzy

Ik zou zeggen: Geniet nog even van de kleine mormeltjesfoto's nu het nog kan
Ik zal ze missen maar het voelt zó goed waar ze wonen (en komen te wonen). Dat maakt een hoop goed! En grijp je kans voor de laatste reacties haha

Zo schattig, met die blauwe oogjes en mooie aftekeningen.
je klinkt er vrij relaxed over, niet stiekem een traantje gelaten? Ik heb een hele doos tissues weggesnotterd toen de mijne gingen verhuizen.... ondanks dat ze goed terecht zijn gekomen vond ik dat ik er zelf het beste voor kon zorgen, dus het kostte best moeite om ze los te laten.
Was er ook niet weg te slaan
Kleine pluisjes 
. Ik ben nu al rustig aan het kijken naar welke kat het best bij ons zou passen en ik ben op zoek naar een aanhankelijke kat die op zijn tijd ook zichzelf kan 'vermaken' (dus niet een kat die vanaf het moment dat je thuis bent vraagt om aandacht maar ook geen kat die het liefst de hele tijd buiten is en menselijk contact niet kan waarderen). Kan je iets vertellen over het karakter van deze katjes?