Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Woest schreef:Ergens gelijk, maar era is zelf nog een pup en axel én era worden geleerd met elkaar om te gaan! Zo zal je axel nooit bij era zien als ze aan't eten is. Mijn moeder lag er trouwens letterlijk bij, onze honden komen niet alleen zonder toezicht bij hem. Dus vind dit een beetje overdreven reactie
Leuk stel!!!!
Sancha schreef:Totdat het kind de hond wel een keer raak prikt in de ogen of wat dan ook, en de hond geeft een knauw. Want dan is het zo'n rothond!
Woest schreef:Sancha schreef:Totdat het kind de hond wel een keer raak prikt in de ogen of wat dan ook, en de hond geeft een knauw. Want dan is het zo'n rothond!
Tis nooit een rot hond! Tis een bull terrier.
Jammer als jou zo wat dergelijk is overkomen, maar ga geen andere honden beoordelen. Als je niets goeds te zeggen hebt, waarom dan überhaupt reageren?
Voor hen met de positieve reacties: Bedankt! x
Maar je bent, zoals ik al bang was, blind voor het gevaar.
waarvan de baas denkt 'dat doet ie anders nooit'.
. Allebei deze bull terriers waren strikt opgevoed en alles kon. Ja het blijven vechthonden etc, maar met de goede scholing gaat er een wereld open! Tuurlijk moeten er ook grenzen voor de kinderen zijn, maar ik neem aan dat TS dat allemaal netjes in de hand heeft.
En bullen horen gewoon op de bank
Die van mij en die van mijn ouders (die al 40 jaar dit soort honden hebben) liggen ook altijd op de bank of in een stoel.De herders en andere nooit maar de bullen altijd
Ik ben ook zo met dit ras opgegroeid en bij mij is alles goed gegaan. Bullen laten over het algemeen veel meer toe van kinderen dan welk ras dan ook en als het zo samen opgegroeid worden het denk ik maatjes voor het leven! Blue9 schreef:Al is jou hond braaf, dan leer je dat kindje verkeerd gedrag aan. Straks gaat ie alle honden rond de ogen prikken en die zijn daar (en terecht) niet allemaal van gediend.. En het excuus dat hij bij je moeder op de benen ligt.. Wat duurt langer denk je, voor de hond tot het gezicht van het kindje komen of voor je moeder om met die hond op de benen op te komen en die hond te pakken?
Slotje vragen vind ik een beetje op de teentjes getrapt, kijk eens wat verder dan je eigen mening!