Vandaag ben ik samen met vriendin (Josewoos) en onze honden naar het bos geweest.
Jolanda met haar Bordeaux Dog, Enzo. En ik met Bink, Beagle.
Het zou hun eerste date worden, haha, maar we verwachtte wel dat het goed zou gaan tussen die twee. En onze vermoedens klopte.
Uitgebreid gespeeld met elkaar hebben ze niet, Bink wilde wel, maar Enzo die had het soms te druk met andere dingen. Gelukkig is Bink dan niet de moeilijkste en rent dan wel naar een andere hond die we in het bos tegen kwamen.
Uiteraard moesten er ook foto's gemaakt worden, maar met die 2 monsters van ons is dat niet echt een gemakkelijke klus. Ze hebben allebei stront in oren en denken:

Vooral Jolanda had het zwaar want zij moest de honden entertainen.
Al met al waren wij na deze intensieve sessie vermoeider dan de honden.
Helaas heb ik tijdens het foto's maken moeten constateren dat er of iets met mijn camera is, of met mijn lens.
Dus die breng ik van de week even weg. Vandaar de waardeloze kwaliteit.
Maar toch wil ik jullie de foto's laten zien.Dat Bink te dik is weten we. Hij is na zijn castratie flink gegroeid zeg maar, ondanks dat we minder eten hebben gegeven. Er wordt aan gewerkt om hem weer slank te krijgen.
Zal ik nu maar de foto's laten zien dan?
Terror Bink:

Monster Enzo:

'Jij bent groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk.'

Spoedoverleg met een andere hond die ze tegen kwamen.

Bink denkt; 'mijn stokje.' Enzo verwaand??? Welnee.

'Joehoe, wacht op mij!'

'Denken jullie nou ECHT dat wij op commando mooi naast elkaar gaan liggen en dan OOK nog jullie kant op kijken?'

'Ik ben de knapste, mooiste etc.'

-

'Als ik mooi zit, krijg ik dan een koekje.....'

Dit was 'm weer. Tot de volgende keer!
tis een grote hond nu hahahaha
herelijk stel

Heerlijke uitstraling heeft ie toch!!