maar ik zal Puk de komende 2/3 weken helaas niet meer zien omdat ik op vakantie in Lunteren ben

Lunteren is heel leuk maar het is niet hetzelfde als dat Puk erbij is. Helaas wil ik niet dat ze meegaat
voor haar eigen veiligheid gezien ze nogal breekbaar is en niet stabiel. Het is midden in een bos naast
een giga maisveld waar we zitten en het is geen fijn idee dat een poes daar met vossen rondloopt en
zichzelf niet kan verdedigen...
Om het even in het kort te zeggen, ik heb een heel sterke band met Puk omdat zij mijn oogappeltje is,
mijn breekbare poes. Ze heeft een ongeluk gehad waardoor ze haar kruisbandje had gebroken en gek
genoeg heeft ze dat kunstkruisbandje ook weer gebroken. De kans is al nihil om een kruisbandje te
breken en Puk is het 2 keer overkomen. Bij de tweede operatie heeft ze helaas een zenuwbeschadeging
in haar rug opgelopen waardoor ze dus niet stabiel meer is en een beetje "dronken" loopt en doet.
Gelukkig is ze wel heel blij en heeft nu een pijnloos leven en kan gaan en staan waar ze wil zolang je
maar weet hoe je met haar om moet gaan. Ze slaapt letterlijk élke avond bij mij op mijn kamer (tenzij ik
natuurlijk niet thuis ben). Vandaar ook de band. Ik wil niet dat ze in de avond buiten is omdat ik dan erg
ongerust ben.
Dus helaas... Puk... tot over een paar weken!
Net gemaakt:
1. Waarom moet je weg

2. Ik kan niet zonder je

3. Maar ik moet me er maar bij neerleggen... zolang je maar wel een
honden-kauw-stick meebrengt als je terug bent

4. Dan zwaai ik je alvast uit!

5. En ook natuurlijk nog even heeeeeel lief kijken

6. Hou van je hoor baasje

Laatste studioshoot met haar

7. Voor jou kijk ik altijd lief

8. Wil zelfs op een heel lieve manier gaan liggen

9. Baasje zie je mijn pootjes uit me oor steken?

10. Ik lijk best wel op stampertje met mijn pootje zo he?

11. QUEEN OF THE HOUSE!

12. En kan ook heel bitchy kijken...

Dit was mijn allerliefste puk

Laat maar iets liefs achter