Ik ben Nagini en ik ben een python. Ik ben nu 3 jaar en 1.15 meter lang.
Ik ben dol op mijn baasje en zij op mij. Als zij uit haar bed komt, begroet ik haar ook lief door mijn koppie op te heffen en mijn tongetje uit te steken. Als ze terug is van werk, gaat mijn schuifdeurtje open en mag ik de woonkamer gaan verkennen. Mijn baasje houd mij dan goed in de gaten. Laatst was zij namelijk behoorlijk in paniek. Ik lag lekker te slapen, terwijl mijn baasje eten ging maken. Tot haar grote schrik was ik weg toen zij terug kwam. Ze is overal onder gaan zoeken en heeft de hele kamer over hoop gehaald, terwijl ik heerlijk bovenop het terarrium lag te pitten.
Mijn baasje heeft mijn hele terarrium moeten veranderen, omdat ik zo graag aan de hete lampen wilde hangen. Als slang merk je niet meteen op dat iets te heet is. Nu zitten de lampen achter heel sterk gaas en kan ik er niet meer bij. Al blijf ik het natuurlijk proberen. Sinds ik hier woon heb ik een plantenpotje gekregen, waar ik mij maar al te graag in verschuil. Helaas werd ik te groot voor het potje en maakte mijn baasje een huisje voor mij. Deze vond ik alleen niet zo leuk. Toen kreeg ik een grotere plantenpot, maar ik snapte niet helemaal wat ik met dat ding moest en negeerde het volkomen. Ik ging druk doen om zo mijn potje terug te krijgen en deze heb ik nu weer!!! Het duurt alleen een stuk langer voordat ik erin zit en een deel van mijn lijf kan er niet in. Het komt dan nog wel eens voor dat het potje bovenop mij staat of dat ik met potje en al om val, maar ik slaap nu wel weer een stuk prettiger.
Hier wat foto's van mij:

Op verkenning:

In bad:

Monster van Loch Ness imitatie:

Laat je een berichtje achter???

das zeker een mooie kerel!!
lijkt me geweldig om er ook één te hebben. Die Piebald is ook echt heel mooi!