Haar naam is Wakanda Kiowa en ze is van maart 2009.

De fokster van Kiowa (Astrid van cattery Wakanda) en ik hebben al langere tijd contact over haar. (Nogmaals bedankt Leonoor!
)Na foto´s toegestuurd te hebben gekregen en helemaal weg van haar te zijn is het mij eindelijk gelukt
om afgelopen zaterdag bij deze schoonheid te gaan kijken.
Het eerste wat ik zei was dat de foto´s haar geen goed hadden gedaan. Daarna was ik gewoon sprakeloos! Wat een beauty!
Helemaal tot over mijn oren verliefd ben ik weer thuis gekomen.
Toen ik mijn man bij thuiskomst vertelde hoe ik onze eerste ontmoeting had ervaren, wist hij al genoeg en kon alleen nog maar grinniken.
Astrid had gezegd dat ik er maar even rustig over na moest denken, maar dat was eigenlijk niet eens nodig.
Woensdag heb ik Astrid gebeld en gezegd dat ik haar héél erg graag wilde hebben.
Kiowa zit gelukkig niet op de schopstoel, zodat ik het hier eerst even alles in orde kan maken. (Ook met mijn aankomende bevalling.)
Ik kan niet wachten tot ik deze mooie dame thuis kan ontvangen!

) regelmatig op bokt hoor
die vacht! wij wachtten denk ik wel nog even, eerst maar eens gewonen huis tuin en keuken katjes om te oefenen haha
gaat ze wel naar buiten bij jullie dan of niet? want veel raskatten worden gestolen hier in de buurt