bedankt ze kunnen prikken als ze zich bedreigd voelen maar voor de rest zijn ze erg tam
Mar77: nee deze soort houd geen winterslaap maar een zomerrust
haha fiffil ik verwacht eerder dat in dit topic zijn stopcontactneus weer wordt bovengehaald
marsyl
Geplaatst: 30-12-09 14:46
Wauw, Snowflake is echt práchtig! Super mooi zeg! Ik vind ze er eigenlijk best aaibaar uitzien ..Doe je dat wel eens? Aaien? Of is dat echt onmogelijk?
ze zijn vrij makkelijk te houden maar het zijn absoluut geen dieren die je in een impulsaankoop mag kopen. Ik heb zelf me 2 jaar ingelezen tot ik er 1 kocht.
Ze zijn eigenlijk ook ontzettend duur om "zomaar" even te kopen
ze eten droge kattenbrokken maar dit moet wel voer zijn met wat kwaliteit. Ik geef een mengeling van eukanuba, Hills en Iams. Verder eten ze ook insecten of een stuk vlees (hamster, muis,...)
s6801881
Geplaatst: 30-12-09 15:22
Grappig. Een kennis van mij is namelijk helemaal gek op "vreemde" huisdieren (hij heeft bijvoorbeeld ook een stinkdier) dus het is meer dat het me wel iets lijkt voor hem. Hij zoekt alles ook goed uit hoor
Frenka
Geplaatst: 30-12-09 15:23
wat ontzettend leuk! Kunnen die 2 wel samen omdat Ebony dr oortjes kapot heeft? Leven ze liever alleen of in gezelschap?
ze kunnen wel samen maar ze zijn niet zo gek van elkaar. dit gaat dan voornamelijk over wie op het leukste plekje wil slapen Bij de fokker waar ik Snowflake van heb, zaten ze echt met 10en bij elkaar zalig op een kluitje te slapen