Mijn nieuwste aanwinsten 2 skinny mannen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn nieuwste aanwinsten 2 skinny mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:07

Zondag de 13 was ik op een cavia show in houten te vinden waar ik met 2 cavia's aan mee deed ( waarmee ik ook mooie punten hebt behaald *trots* ).
Ik had daar met iemand van het cavia forum waar ik ook dagelijks zit afgesproken om 2 cavia's van haar over te nemen, 2 skinny's. het zijn beren!
ik ben net begonnen met het fokken van skinny's en skinnydragers! ( verwacht ieder moment mijn 1e nestje met skinny dragers ).
Deze 2 mannen worden dus met de tijd ook voor de fok ingezet!
En zeg nouz elf zijn ze niet prachtig?

Inmiddels ben ik in het bezitvan 15 skinny's en 13 caafjes met haar!

Bekijk mn schattige kerels!

Afbeelding

Groetjes Cindy

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:08

hihi dat is apart!

Anoniem

Re: Mijn nieuwste aanwinsten 2 skinny mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:09

heb al getemd dat ze bij beestenboel itp moeten was ff dom :P

Ja ze zijn wat apart dat klopt, ze zijn ook nog niet zoveel in nederland met maar een handje vol fokkers!
Wel zijn ze erg knuffelig en lief!

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:10

Dat heb ik nog nooit gezien :D wel apart, maar ik vind ze eigenlijk wel mooier als de doorsnee cavia :P

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:11

Ja, ze zien er schattig uit....

maar ik vind het vreselijk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:12

kimmysan schreef:
Dat heb ik nog nooit gezien :D wel apart, maar ik vind ze eigenlijk wel mooier als de doorsnee cavia :P

haha dat hoor je niet vaak, veel mensen vinden ze lelijk :( of eng :+
Ik had in het begin ook zoiets van eehm apart en is het niet eng? Maar eenmaal gaan kijken bij eeen fokker ( was toch nieuwgierig ) en jahoor verkocht! Dat was halvwerwege oktober dit jaar en heb er nu 15 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:12

@lotus hoezo vreselijk?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:16

Cinnepin schreef:
@lotus hoezo vreselijk?

Omdat het heel erg onnatuurlijk is........
Hetzelfde geld voor naaktratten, honden, katten etc..., omdat de mens dat zo graag wilde..... (behalve slakken ;-))

Dat neemt niet weg dat ik ervan overtuigd ben dat je er goed voor bent hoor, daar hoor je me niet over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:22

Lotus83 schreef:
Anoniem schreef:
@lotus hoezo vreselijk?

Hetzelfde geld voor naaktratten, honden, katten etc..., omdat de mens dat zo graag wilde..... (behalve slakken ;-))

Dat neemt niet weg dat ik ervan overtuigd ben dat je er goed voor bent hoor, daar hoor je me niet over

en toch is dit caafje zo ontstaan, wliis waar in een labaratorium maar niet door mensen die er mee geklooit hebben. Ik weet niet precies meer hoe dat zat maar dus niet door geknutsel van de mensen of iig niet zo bedoelt! :)
Ik snap dat je het on natuurlijk vind maar het beestje is er niet minder gelukkig door ( mits je een goed etemperatuur hebt in hun verblijf ) ze zitten lekker binnen in de woonkamer :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:24

BB-->BB-ITP

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:25

Lotus83 schreef:
Cinnepin schreef:
@lotus hoezo vreselijk?

Ieder zijn smaak en mening.
Ik deed even profielloeren en ik schrok behoorlijk, is offtopic maar uhhm? leeft paardje op foto nog? vond beetje dubbelzinnig gezien je bestaande reactie als je snapt wat ik bedoel (ik bedoel niet l.ullig hoor ;) )

@cin; ik vind ze fantastisch :D :D :D
Fok jij er ook mee?
Ze zijn erg erg verleidelijk *af, foei, nee, neeeeee...je hebt genoeg beesten* :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:27

Ik ben er mee begonnen met fokken, het 1e skinnydrager nestje verwacht ik elk moment ( die hebben wel haar maar dargen het naakt gen bij zich ).
Mijn echte skinny nestje verwacht ik ergens in februari!
En ja ze zijn HEEL ERG verleidelijk en super lief! En ik vind ze prachtig...aangezien ik vanaf half oktober tot nu van geen skinny naar 15 ben gegaan weet je wel hoe verleidelijk het is :P

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:30

Cinnepin: Ik heb ook een skinny vrouw. Ik zou daar graag een keer een nestje van willen. Leen jij toevallig 1 van jou beren uit? (of dat mijn zueg naar jou gaat oid)

Ik vond skinny's ook in het begin lelijk. Maar ze zijn helemaal niet lelijk, alleen de schoonheid van een skinny zit van binnen. Ze ze zijn echt zoooo leuk!!

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:32

Cinnepin schreef:
Ik ben er mee begonnen met fokken, het 1e skinnydrager nestje verwacht ik elk moment ( die hebben wel haar maar dargen het naakt gen bij zich ).
Mijn echte skinny nestje verwacht ik ergens in februari!
En ja ze zijn HEEL ERG verleidelijk en super lief! En ik vind ze prachtig...aangezien ik vanaf half oktober tot nu van geen skinny naar 15 ben gegaan weet je wel hoe verleidelijk het is :P

Vind het net piepende miniatuurnijlpaardjes := :+:
Voor als Madurodam nog een de Afrikaanse savanne wil nabootsen *D

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:34

Ik vind ze uhm tja hoe zal ik het zeggen? :D
Ze lijken mij wel schattig.

Wel vind ik het duidelijk een "hype", wel een gevaar voor het ras want zo komen er ook genoeg fokkers met andere bedoelingen bij die ze maar blijven aanparen.
Veel plezier met ze! (:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:37

pubelia schreef:
Gast9373: Ik heb ook een skinny vrouw. Ik zou daar graag een keer een nestje van willen. Leen jij toevallig 1 van jou beren uit? (of dat mijn zueg naar jou gaat oid)

Ik vond skinny's ook in het begin lelijk. Maar ze zijn helemaal niet lelijk, alleen de schoonheid van een skinny zit van binnen. Ze ze zijn echt zoooo leuk!!

Hey, Opzich kunnen we daar wel wat voor regelen denk ik? Ik heb 6 skinny beren waarvan er 2 nu bij een dame zitten!
Opzich mag je zeugje ( tegen kleine vergoeding in onderhoud ) wel hier een paar weekjes mogen logeren

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:44

Cinnepin schreef:

en toch is dit caafje zo ontstaan, wliis waar in een labaratorium maar niet door mensen die er mee geklooit hebben. Ik weet niet precies meer hoe dat zat maar dus niet door geknutsel van de mensen of iig niet zo bedoelt! :)
Ik snap dat je het on natuurlijk vind maar het beestje is er niet minder gelukkig door ( mits je een goed etemperatuur hebt in hun verblijf ) ze zitten lekker binnen in de woonkamer :)[/quote]

Ik ben er absoluut geen voorstander van....

maar goed, je zorgt goed voor ze en daar gaat het om......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:47

ja klopt :) Ze zijn mij alles ( al mn caafjes trouwens ook de harige ) en zorg dat ze het goed hebben en niks te kort komen :)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:49

Cinnepin schreef:
ja klopt :) Ze zijn mij alles ( al mn caafjes trouwens ook de harige ) en zorg dat ze het goed hebben en niks te kort komen :)

Mooi zo (:)
maar zo zou iedereen voor zijn dieren moeten zijn......

(daarnaast ben ik weer van mening dat iedereen die die naakt diertjes aanschaft de fok daarvan in stand houd.....)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:50

Tja ik vind ze echt ontzettend lelijk, maar goed schijnbaar zijn er veel mensen die er wel wat in zien, en ach het is wel apart

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 23:58

Cinnepin schreef:
Hey, Opzich kunnen we daar wel wat voor regelen denk ik? Ik heb 6 skinny beren waarvan er 2 nu bij een dame zitten!
Opzich mag je zeugje ( tegen kleine vergoeding in onderhoud ) wel hier een paar weekjes mogen logeren

:D :D :D Ohhh echt super!! Heb jij toevallig een site? (mijn zeugje is nog te klein) maar tegen die tijd valt er denk ik wel wat te regelen. Mijn zeugje heeft overigens wel gewoon een stamboom. Komt van een fokster af die jij denk ik ook wel zou kennen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:00

Oja waar komt ze vandaan??
Al mijn skinny's hebben een stamboom dus ook de beertjes :)
Ik heb er 6 dus je hebt ruime keus in uitzoeken welke man je geschikt vind voor jouw meisje :)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:06

Hoe heet jou cavia stal? (kan goed zijn dat ik je afgelopen zondag in houten heb gezien!)

Ze komt bij Jiska vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:08

Jiska zit geloof ik ook op caviaforum.nl he?

Ik heb nig geen officiele website die gaan we nog maken, maar mijn stal heet De goofy's :) ( vind je nog niks over verder op i-net hah ) ben nog net begonnen :)
Ik liep in houten voornamelijk bij de knuffelcaafjes want daar deden 2 dames van mij aan mee en op een gegeven moment liep ik even met deze 2 beren rond die later in de auto gezet werden omdat ze echt last hadden van de warmte

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:22

Ja dat klopt :D :j Ik zit daar ook op, maar post daar niet zo veel. Ik zit meer op de caviagids.

Had je dat verhaal mee gekregen of dat andere vrouwtje van dit skinny nestje?