Bokker W. (te G)., die over het algemeen bekend staat als grote dierenvriend, is betrapt op het uitvoeren van barbaarse praktijken met haar eigen katten. De katten werden buiten gezet in de ijzige kou, van metershoog naar beneden gegooid om vervolgens te pletter te vallen op de grond.
Op foto werd vastgelegd hoe Bokker W. lachend toekijkt terwijl van een van de katten de laatste minuut geslagen heeft.
Laatst bijgewerkt door Puera op 17-12-09 15:54, in het totaal 2 keer bewerkt
yrsa_karlijn
Geplaatst: 17-12-09 15:53
Ahh hiero nog een bokker hoor. Ik was gaan werken en 1 van mijn katten heeft wel 3 uur buiten in de sneeuw moeten wachten tot hij naar binnen kon. Gelukkig was deze kat niet op zijn bekkie gevallen en heeft ie de betreffende bokker flink ervan lanks gegeven
wat zijn dieren toch maf he? Mijn twee honden eerste keer sneeuw, nou nou nou, stelletje gestoorde beesten... zo ook tinker veulens... waren ineens arabiertjes, staartjes omhoog en briezennnnnn
Haha GEWELDIG!!!! Ik heb een jonge poes van mei 2009 en die zat vanmorgen al te miauwen voor het raam om mij te waarschuwen dat de hemel naar beneden kwam
MaanNaam
Geplaatst: 17-12-09 16:16
it is snowing cats and dogs (?)
Madeliefjes
Geplaatst: 17-12-09 16:17
Zo grappig , mijn dieren zijn ook allemaal een beetje van slag. Ook altijd grappig als de hondjes blij naar buiten willen rennen, de sneeuw zien en dan plots op de rem gaan en over elkaar heen vallen. Zo van ja daaaaaaag daar gaan wij niet in lopen. En als ze dan eenmaal buiten zijn lopen ze in de sneeuw te happen.