Dit gebeurt er dus ook met inhoud.. Onze opa van 13 moet toch ergens zijn tijd doorbrengen??Normaal ligt hij boven op, en zijn aardsrivaal erin
Hahahaha! Kijk hem daar dan ook heerlijk liggen!Kan me voorstellen dat hij daar even een dutje wil doen
Nu hoeft maria ook niet meer te zoeken na een slaapplek, Jezus heeft hem zelf al gevonden Wat een schatje
Hihihihi kan dit mandje er niet t hele jaar staan????? Af en toe een schoon nieuw plakkie stro erin!!!
Scheelt weer..Hoeven de beelden ook niet van zolderEn ja dat stro geeft een bende, maar daar is iemand voor!---------> MOEDERS
haha wat grappigmijn kat propt zichzelf altijd in het kleinste doosje,vakje of wat dan ook wat hij kan vinden
wahaha geweldig hoe zou je zelf zijn als kat wezende, zo'n lekker bed. ik heb ook ergens zo'n foto, wel nog van een negatiefje dus kan 'm niet tonen, maar kattebeest kon zo net nog in het stalletje geperst geraken, om je ziek te lachen. j
Haha, wat een lekker ding, hij weet wel de leukste plekjes te vinden (opa van 13.. hoe noem je dan mijn kat van 22? )