Tja 100% weet ik niet (vader is black en tan, moeder gewoon Jack). Ver in de voorouders zal iets anders zitten anders krijg je deze kleur niet, maar qua bouw, karakter, grootte etc is ze gewoon een Jack.
Elise88
Geplaatst: 03-11-09 11:58
Ik heb toch zúlke lieve foto's, leuk om terug te zien! Ik heb even een selectie gemaakt waarop je de gelijkenis qua kleur/tekening aardig kan zien. Ik had nog wat foto's waarop ze zelfs eenzelfde koppie 'trekken' maar op de een of andere manier zijn die te klein om up te loaden.
Wat grappig! Ze lijkt qua kleur echt op Stitch! Alleen was stitch als pup donkerder...
Elise88
Geplaatst: 03-11-09 12:09
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSH3LPGC.jpg Zo kwam ze bij mij , dus wel een donker koppie en een heel donkere staart ook trouwens, dat heeft ze beide nog wel aardig. Inderdaad leuk om te zien, je komt ze zo niet zo vaak tegen.
Ahw! wat 'n snoepie nog. Beide die leuke witte aftekeningen. Luna was inderdaad lichter over d'r lijfje gezien. Wij hebben ooit eens zo'n foto laten maken bij de dierenwinkel, superlief en mooi en ó wat was ik trots. Kwamen we thuis: had madame de foto in 100 kleine stukjes gescheurd. Is geloof ik het enige wat ze ooit heeft gesloopt op eigen speelgoedjes e.d. na.
Nou tegen de tijd dat je op zoek bent naar een wil ik je het adres/tel van de fokker van de mijne wel geven! Zij fokt vaker bruinen...
Iorrr
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-09 15:37
Nou ik heb net de afspraak gemaakt voor het steriliseren... 27 november is het zo ver... Arme arme Stitchie
Iorrr
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-09 20:35
En nog even een update... Ik kon het niet laten
MizzMontana
Geplaatst: 08-11-09 20:40
Hahaha, die tweede foto, echt geweldig. Air Stitch!
Mijn joekel is nu 8 maanden en ik wacht zeker nog een jaar met het nemen van een kamaraadje voor hem. Eerder kon de JR in de standaard kleur mij niet zo bekoren, maar na het zien van stitch