Vandaag,precies 4 maanden geleden....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Vandaag,precies 4 maanden geleden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 20:28

in een mooi voorjaarszonnetje maakte ik deze foto's van kleine kimmie:

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

kimmie was daar 18,5 week oud,en wij niet wetende dat we nog geen 4 dagen later haar voorgoed zouden kwijtraken... |(

vanmiddag zijn we met de hondjes achterop het land geweest,en dan maak je zulke foto's van Pip,

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

9.Afbeelding

10.Afbeelding

11.Afbeelding

12.Afbeelding

13.Afbeelding

14.Afbeelding

en zo kan je een beetje zien hoe groot ze is....

15.Afbeelding

Pip is nu 19 weken,iets wat kimmie op 1 dag na,niet heeft mogen halen... ;(

het is nu zo'n vreemd gevoel en idee,als ik naar Pip kijk,dan denk ik aan die weken met kimmie,de laatste dagen....

we missen kimmie nog zo erg..elke dag weer...en zeker nu pip de leeftijd heeft waarop wij kimmie verloren... |(

maar ......we zijn wel heel blij met Pip,dat is zo een lekker wijffie die ervoor zorgt dat we door gaan,en ervoor zorgt dat er zeer regelmatig een grote glimlach op ons gezicht staat :j :) :+:

maar kimmie vergeten,nee dat doen we nooit meer....

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 20:31

Ochja, Kimmie :(:)

Hele mooie foto's van allebei! Geniet maar van die mooie pip :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 20:31

Ahh wat een leuke foto's van Pip!
Tja, Kimmie was een kleine heldin maar het heeft niet zo mogen zijn.
Ik snap dat deze periode even weer opnieuw alles omhooghaalt, vervelend voor jullie.

Veel plezier met deze aanwinst, deze gaat ongetwijfeld nog voor heel veel itp-topics zorgen de komende jaaaaaren!

Anoniem

Re: Vandaag,precies 4 maanden geleden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:38

Ze groeit als kool, je kan wel zien dat het een heel ander hondje is dan Kimmie....
Wat een verdrietig verhaal was dat toen, heeft Pip wat van je verdriet weg kunnen nemen?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:40

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:42

och....wat een prachtige foto's!
wat een triest verhaal....ongelofelijk z'on jong beestje....

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:48

Goh, wat gaat de tijd dan toch snel voorbij ...
Snap dat je het er nog altijd moeilijk mee hebt, als ik die foto's van Kimmie weer zie ;( Heb het topic toen helemaal gevolgd, en ook al kende ik Kimmie niet, door je verhaal leek het net of ik haar ook kende (en vele Bokkers met mij).
En nu is Pip van dezelfde leeftijd, maar heeft deze leeftijd vast onbezorgd gehaald :)
Geniet van Pip :+: , (een heel ander hondje om te zien maar vast net zo lief ), nog vele,vele jaren ! :*

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 07:19

Wat was Kimmie toch een pracht van een hondje. Ik heb haar niet persoonlijk gekend, maar er zijn van die momenten dat ik nog even aan haar denk. Niet aan het feit dat ze er niet meer is, maar aan de mooie en leuke foto's die je altijd van haar plaatste. Ik heb altijd van haar genoten.
Pip is ook een pracht hondje, en ik hoop net zoveel en meer foto's van haar te zien. Jouw honden zien er gewoon altijd zo lekker blij en gezond uit, zelfs Kimmie door haar laatste dagen heen.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:25

Kimmie was echt zo'n klein schattig zoenmeissie, totaal niet te vergelijken met Pip. Mèn wat staat die hoog op haar pootjes, je zou haast niet geloven dat ze op de foto's dezelfde leeftijd hebben. :D

Tot je de laatste foto ziet, dan is Pip ineens weer mini. := Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Pip jaren en jaren het kot mag overhoop halen bij jullie. :)

(die oren ! _O- )

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:35

wat een enorme poten zitten daaronder zeg :o

mooi beest hoor, maar dat was kimmie ook natuurlijK!

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:41

Wat een mooie plaatjes van 2 mooie meisjes zo jammer van Kimmie. Maar pip mag er wezen hoor (weet je zeker dat ze een rottie is ze kan ook goed mee met mijn dobermannetje die oren _O- )

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:42

Ik heb je topic toen van Kimmie helemaal gevolgt en ook toen je deze foto's er had geplaatst.
Ik snap dat je Kimmie nog elke dag mist en vooral nu Pip die leeftijd nu ook heeft.
Kimmie was echt een prachthond! :)

Wat is Pip ook een mooie hond. :o
Heel veel plezier en heeeel veel jaren met Pip gewenst!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:43

Vergeleken met Kimmie is Pip al echt een buffel zeg...

Kan me helemaal voorstellen dat deze tijd alles weer bovenbrengt en je moet denken aan je kleine wijffie dat je hebt moeten afgeven... omringt met zo veel liefde als je maar aan haar kwijt kon.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 10:18

chiqa,ja en nee,het verdriet om kimmie is er gewoon,zo zijn er dagen dat ik echt elke dag wel een goede huilbui heb,en soms gaan er dagen goed,kimmie was zo bezonder,ik denk dat ik nooit meer zo'n hondje als kimmie zal vinden,zij had "iets" ,iets waardoor ik zo gek op haar was...

Pip is zo anders,en ik ben ook gek op haar,zij zorgt ervoor dat in haar gekke buien dat je kan lachen en dat je lekker kan knuffelen (wel met gevaar voor piercinggaatjes :D ) ,ze zorgt er zo voor dat hier wat leven in de brouwerij is..

maar kimmie...had haar zo graag een lang en goed leven gegeven,zo graag langer willen leren kennen,zo graag haar groot zien worden...maar het mocht niet zo zijn....
;(

Omegamedo,ja de tijd gaat snel,maar eigenlijk ook zo langzaam...voor mijn gevoel is het helemaal geen 4 maanden geleden....en ja we genieten zeker van pippie :j is ook zo'n lekker wijffie :+:

Pluttersput,dank je wel,mijn computer staat vol met foto's van kimmie,vol met nooit bewerkte foto's maar ik kan het niet om ze wel te gaan bewerken,dan ben ik weer zo van slag...
gister zaten mijn vriend en ik wat foto's van kimmie te kijken van haar laatste dagen,en echt,ze zag er nog zo goed uit,ze glom zo mooi,ze was helemaal geen ziek uitzient hondje...

alleen zie je wel dat kimmie een stuk kleiner was als Pip en veel ieler,pip is echt al zoveel hond,maar het klopt ook wel denk dat pip nu zo'n 21 kilo weegt,en kimmie woog met 19 weken 12 kilo....ze werd gewoon niet zwaarder als die 12 kilo...

jokari,jaa pip heeft enorme flappers,maar ermee luisteren :n ,alleen als mevr zin heeft... :D

Lailaa,ja rare leeftijd is dit even,het zou gewoon ondenkbaar zijn eraan te moeten denken om pip in te moeten laten slapen,iets wat we bij kimmie wel moesten doen....echt zo vreselijk,soms komt dat stukje inslapen in mijn gedachte naar boven,en ik word er echt kotsmisselijk van...schakel het ook meteen weer uit...het was echt zo erg om te moeten laten doen...

en breghus, ja....kl*te tijd dit...maar ja,we moeten er maar doorheen....hebben we het ook weer gehad...en pip is zo gek als een deur,en een druk meisje,die vanmorgen uitgebreid is komen kroelen en vannacht helemaal tegen me aan heeft liggen slapen :+: ,zo'n lief wijffie ook...

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 12:19

Ahhh,kleine Kimmie ;(
Wat was ze toch een bijzonder hondje.
Maar als je nu de verschillen ziet tussen Pip en haar,zie je toch wel dat er iets niet goed zat in haar lijfje.

Mèn,wat is Pip al een buffel :wow:
Echt één en al blakende gezondheid,echt een prachtige hond.
Ik geloof het gelijk als je zegt dat ze zorgt voor leven in de brouwerij :D

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:04

Schitterende foto's weer!
Kimmie was speciaal. Niet alleen voor jullie, maar ook wij hebben haar in ons hart gesloten.
Logisch dat jullie het ,nu Pip ongeveer dezelfde leeftijd heeft, extra moeilijk hebben.
Voor Kimmie heeft het niet zo mogen zijn, maar voor Pip begint het allemaal pas.
Kimmie was Kimmie en Pip = pip en dat is maar goed ook.
Geef Pip maar een dikke knuffel (pas wel op voor de piercinggaatjes :D )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:08

Leuke foto's van beide Pups. Denk aan Kimmie, en ik denk dat Kimmie het wel eens is als alle liefde die jullie aan haar hadden willen geven, nu naar Pip gaat.
Natuurlijk zullen jullie Kimmie nooit vergeten, en dat hoeft ook niet.
Geniet van Pip, en ik hoop dat ze nog heel lang bij jullie mag zijn.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:12

Weet je, dat jij wat speciaals met Kimmie had, dat heeft vast zo moeten zijn. Ik denk dat jij haar hebt móeten begeleiden in haar korte leventje, dat was niet voor niets :(:) .

En jemig, wat een buffel wordt die Pip zeg!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:14

lieve kleine kimmie! wat was ze mooi! en wat heeft ze veel hartjes gestolen!

En pip wat is ze groot geworden! Geniet lekker van pipje en hopelijk mag pip lekker oud worden bij je! het is je gegunt!

En kimmie die zal niemand ooit nog vergeten!

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:27

OOOOOO kimmie was een heel lief wijffie en heeft zeker harten gestolen.

Pip is echt gegroeid super gewoon. Echt een stoere hond aan het worden. Je ziet echt een verschil.

Grendel is nu 20 weken, 5 maandjes en zit nu op een gewicht van ong. 8 a 9 kilo kilo. wat gaat de tijd snel.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 17:54

Ik ken het gevoel, en ook het dubbele ervan.
1 van de door mij gefokte pups en een zusje van Tapas die uit het laatste nest hier is blijven wonen, is onlangs ook overleden (aan de complicaties van in totaal 3 operaties ivm een invaginatie en darmverklevingen). Zij was 4 maanden en 22 dagen oud.
Als fokker ben je daar ook helemaal stuk van, in mijn geval nog eens extra omdat deze pup in het nest ook al het een en ander had moeten doorstaan (navelontsteking waardoor ze bloedarmoede kreeg). Ik heb haar er helemaal bovenop gekregen en met een gerust hart aan haar nieuwe eigenaren kunnen overdragen. Dat zoiets als dit zou gebeuren, dat kon niemand voorzien.
Ik heb de weken erna heel moeilijk kunnen genieten van mijn eigen pup, vond het een soort oneerlijk dat mijn pup er nog wel was, terwijl de pup van een ander overleden was.

Ik hoop dat het verdriet om Kimmie op termijn een mooie plek in je hart krijgt, en de mooie herinneringen aan haar veel te korte leven de overhand gaan krijgen op het verdriet wat je er nu nog (logischerwijs) om hebt.
Je nieuwe pup brengt je terug naar het hier en nu, en voor haar moet je er nu gewoon zijn, waardoor je de broodnodige afleiding krijgt en daardoor hopelijk je verdriet wat op de achtergrond kan komen.

Heel veel sterkte en geniet van Pip!

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 17:59

aaah foto 15 ! :+: :9

nog sterkte met het verlies van kimmie .. :(:)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:11

Je zorgt weer voor tranen in mijn ogen... zo mooi hoe je het vertelt als je terugdenkt aan kimmie. Ze had geen beter huis kunnen krijgen, ze heeft onwijs genoten van de tijd bij jullie. En nu is ze heerlijk aan het spelen met jouw andere hond die overleden is.
Het is naar om zo jong een hond te moeten verliezen, maar gelukkig heeft ze een heerlijke tijd gehad bij jullie!
En nu heeft Pip het even heerlijk, en die gaat een gezonde toekomst tegemoet. Echt heerlijk hoe blij al die honden er bij jullie uit zien, het geluk straalt van hun af. :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 09:43

ik vind het geweldig om te lezen hoeveel mensen toch nog weleens aan kimmie denken,en hoe lief er over haar gesproken wordt..

dat verdiend ze ook zo....het was zo'n ongelooflijk lief hondje... :+:

en ja,ze heeft hier een leuke tijd gehad,maar voor mij had dit zoveel jaar langer mogen zijn,weet nog dat de DA op de dag van inslapen ook zei,ze heeft een kort maar heel goed leven gehad...en dat gaat er gewoon niet in..wat is nu een goed leven als je nog geen 19 weken oud mag worden?? -O-

maar ik ben wel blij dat ik haar die 5 weken extra heb kunnen geven,en dat niet meteen al heb afgenomen,toen ik hoorde dat ze ziek was ,ze heeft genoten,gespeeld,nog zoveel "geleefd" in die 5 weekjes... :)

Odin,wat vreselijk ook,ook voor die mensen ;( ,die zullen hun pupje ook wel ongelooflijk missen...en kan me voorstellen dat je eigen pup dan zo dubbel voelt,bijna oneerlijk...

maar zo las ik laatst op een site dat er een mandje pupjes gevonden werd en bij het asiel gebracht werd,deze hadden geen tijd of mensen om de pups melk te geven en die werden ingeslapen,mijn maag keert dan echt om...gezonde hondjes...had ik het maar geweten,ik had wel elke 2 uur pupjes gevoed...zucht....

en ja Pip is groot,die is eigenlijk voor rottweilerpupje beetje uit de kluiten gewassen :D ,ze is nl zwaarder als haar broertje (woont heel toevallig een dorp verderop...zullen jullie denken,toevallig??,ja best wel pups zaten hier nl 400 km vandaan,dus wel heel toevallig dat er dan een broertje een dorp verderop komt te wonen :D )..

Pip is gewoon een beetje gek,en een lekker wijffie,ze komt savonds zo lekker bij me liggen :+: heerlijk hondje....

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 21:24

Echt een heerlijk schoothond(je) is Pip zo te zien, ook al is ze uit de kluiten gewassen. Geniet met volle teugen van haar, Kimmie is altijd bij je, ook al kun je haar niet zien en ik weet zeker dat zij meegeniet.