chiqa,ja en nee,het verdriet om kimmie is er gewoon,zo zijn er dagen dat ik echt elke dag wel een goede huilbui heb,en soms gaan er dagen goed,kimmie was zo bezonder,ik denk dat ik nooit meer zo'n hondje als kimmie zal vinden,zij had "iets" ,iets waardoor ik zo gek op haar was...
Pip is zo anders,en ik ben ook gek op haar,zij zorgt ervoor dat in haar gekke buien dat je kan lachen en dat je lekker kan knuffelen (wel met gevaar voor piercinggaatjes
) ,ze zorgt er zo voor dat hier wat leven in de brouwerij is..
maar kimmie...had haar zo graag een lang en goed leven gegeven,zo graag langer willen leren kennen,zo graag haar groot zien worden...maar het mocht niet zo zijn....
Omegamedo,ja de tijd gaat snel,maar eigenlijk ook zo langzaam...voor mijn gevoel is het helemaal geen 4 maanden geleden....en ja we genieten zeker van pippie
is ook zo'n lekker wijffie 
Pluttersput,dank je wel,mijn computer staat vol met foto's van kimmie,vol met nooit bewerkte foto's maar ik kan het niet om ze wel te gaan bewerken,dan ben ik weer zo van slag...
gister zaten mijn vriend en ik wat foto's van kimmie te kijken van haar laatste dagen,en echt,ze zag er nog zo goed uit,ze glom zo mooi,ze was helemaal geen ziek uitzient hondje...
alleen zie je wel dat kimmie een stuk kleiner was als Pip en veel ieler,pip is echt al zoveel hond,maar het klopt ook wel denk dat pip nu zo'n 21 kilo weegt,en kimmie woog met 19 weken 12 kilo....ze werd gewoon niet zwaarder als die 12 kilo...
jokari,jaa pip heeft enorme flappers,maar ermee luisteren
,alleen als mevr zin heeft... 
Lailaa,ja rare leeftijd is dit even,het zou gewoon ondenkbaar zijn eraan te moeten denken om pip in te moeten laten slapen,iets wat we bij kimmie wel moesten doen....echt zo vreselijk,soms komt dat stukje inslapen in mijn gedachte naar boven,en ik word er echt kotsmisselijk van...schakel het ook meteen weer uit...het was echt zo erg om te moeten laten doen...
en breghus, ja....kl*te tijd dit...maar ja,we moeten er maar doorheen....hebben we het ook weer gehad...en pip is zo gek als een deur,en een druk meisje,die vanmorgen uitgebreid is komen kroelen en vannacht helemaal tegen me aan heeft liggen slapen
,zo'n lief wijffie ook...