Een wandeling van uiterste....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Een wandeling van uiterste....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 17:51

Vandaag was er een Basset wandeling georganiseerd door http://www.bassetherplaatsen.nl/ in het prachtige Bussloo. Laika en XoNo zouden daar meewandelen en ons leek dat ook onwijs gezellig. En hoe kon het beter... het was PRACHTIG weer!! :):)

Toen we aankwamen was het al onwijs gezellig, allemaal vrolijke en blije hondjes en baasjes. Canyon onze Kelpie pup van 14,5 week keek zijn ogen uit :wow: OVERAL liepen honden in ALLE soorten en maten, groot, klein, dik, dun, lang, kort, lelijk en mooi :+

Eerst samen een beetje poedelen met onze Hovawart teef Cayun.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam er een Duitse Dog bij..... en hoewel het wat onaandig lijkt te beginnen hadden Dean en Cayun best pret met elkaar :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cayun zwemt en Dean loopt door het water _O-
Afbeelding

En Dean heerlijk uit zijn dak met een Basset want diere waren er ook, echt ENORM veel daar heb ik helaas geen foto's van gemaakt :o
Afbeelding

Zelfs Piepje had sjans :j Van een enorm leuk Ciwawaatje! Die was, net als Piep, heul niet bang voor die grote honden!
Afbeelding

Afbeelding

Lieve Yucca die door Cayun haar bal kwijt raakte, sorry Yucca Y;(
Afbeelding

Zoals ik al zei, Canyon keek zijn ogen uit ;)
Afbeelding

Afbeelding

Deze is zo prachtig, let ook op Cayun die haar ogen niet open kan houden van de waterspetters :))
Afbeelding

Het was echt een super leuke wandeling, hoewel de baasjes niet veel gelopen hebben _O- Canyon was op een gegeven moment echt moe en toen zijn we naar huis gegaan. We doen het gauw weer een keer over Laika en Xono!!

Zo moe als hij was wilde hij op het eind toch niet mee :roll: zijn nieuwe vriend was TE leuk :D
Afbeelding

Sem_

Re: Een wandeling van uiterste....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:59

Geweldig leuke foto's zeg en die kelpie wat een mooie!
Leuke namen ook. :D

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:05

haha wat een geweldige pretfoto's!
wat een schatje is canyon :+:
wat voor ras is cayun, die vind ik namelijk erg mooi!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:08

Gaaf gaaf gaaf!!! Wat een dolle pret, geweldig!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:11

Wat een supergave foto's Ods! :wow: Ik sla er ff een paar op O:)

Het was onwijs gezellig, bloedmooi weer en wat een leuke honden allemaal! Cayun is toch stiekem wel een leuk speelmaatje, ook al doet ze soms alsof het niet zo is :)) En Canyon is supercool, lekker braaf ding. Helemaal los mee en zo leuk gespeeld met alle honden (ondertussen dekking zoekend voor een stampende duitse dog die langskomt :D ). :+:

Voor herhaling vatbaar!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:20

Geweldige foto's Ods! _O- Wat zijn er toch veel fotogenieke honden op deze wereld..........en mafketelflaporen! 8-)

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:44

Geweldig Ods! Ik hoopte stiekum al op een topicje toen ik je zo plaatjes zag knippen ;)
Het was echt een geweldige dag. En ja hoor, ik ben helemaal verlieft op die Bassets! Ooit komt er echt een bij ons wonen :j

Onvoorstelbaar was ook dat zóveel honden bij elkaar, ik schat op een gegeven moment toch snel een 80 of meer, geen ongetogen iets gebeurt. Wat een sociale hondjes allemaal!

Maximrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:52

Mooie foto`s.
Ik was ook op bussloo en heb jouw honden zien lopen.
Wij liepen er met een Rhodesian Rigback pup.
Toevallig:)

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:55

die 4e foto... hahahaha

tziet er wel gezellig uit zeg!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:55

Wat leuk zeg! Ik heb vandaag nog een rondje Bussloo met de kar gemaakt, kon van een afstand zien dat ik nog nooit zoveel honden bij elkaar op Bussloo had gezien! :wow:

Wat een prachtige foto's, honden, namen en weer! Ziet er uit als een zeer geslaagde dag! +:)+

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:56

Wat ontzettend genieten deze foto's zeg! Te gaaf! *\o/*

Cayun heeft ook haar hart flink op kunnen halen zo te zien met de honden van formaat! 8-) Zalige foto met die twee doggen door het water rennend voor haar en haar het zicht dus totaal ontnemen! :))
En tja, die lieve Canyon van jullie die maar al te graag alles in de gaten houd maar zichzelf blijkbaar toch nog echt wel wat te klein voelt voor al dat wilde feestgedruis, heerlijk voor ze hoor zo'n dagje lekker uitleven! :#

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:06

prachtig Ods :j
wat een pret met zijn allen :D

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:12

Wat een supermooie foto's, kan niet anders zeggen...

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:49

Oh genieten dit zeg! De pret straalt er van af!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:08

Wat een leuk verslag Ods!! En wat ziet het er uit als een superleuke wandeling!!
Honden in vele soorten en maten lekker genieten in het water! Heerlijke foto's!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 20:14

GAAF, wat een leuke reacties allemaal!! BEDANKT!!!

Dank je Sem! Heel wat hoofdpijn gehad van namen verzinnen :))

Djulitaa dank je wel!! Cayun is een Hovawart en ben het met je eens, ze is prachtig :D

Idd XoNo, Cayun vond Dean best heel leuk :j Dean Cayun zeer zeker _O- Het was echt leuk die twee in het water te zien rennen. Wat een pret!!

Pannenkiek helemaal mee eens, het is echt zo gaaf al die rassen bij elkaar te zien!!

Laika ook daar heb ik me ze over verbaast! Het ging het fantastisch bij elkaar! Zelf moet ik daar nog heel erg aan wennen hoor. We hebben jaren lang een asociale teef gehad. Hoewel dat alweer wat jaartjes terug is vind ik het nog steeds apart dat ik mijn honden 'gewoon los kan gooien' :j Maar ik heb echt geen enge honden gezien vandaag, behalve Dean dan.... maar ik ben blijven staan _O-

Nou echt Maximrocky? Ik herinner me wel een Ridgeback maar die was al ouder dan jou pup. Ahhh jammer dat we niet effe gespeelt hebben met de puppen. Kom je er vaker misschien?

Lydia, ook jou heb ik niet rond zien 'karren' zag wel een ruiter rijden. Er gebeurde ook zoveel vandaag, heb het niet allemaal kunnen volgen. Je hebt vast lekker kunnen rijden, het weer zat voor jou ook mee!

Monnik dat was het ook echt!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:08

OOH, wat heerlijk zeg, al die ravottende hondjes!! Het was er ook nog es super weer voor vandaag en met de honden zo aan't racen, rennen en spelen, hoef je als baas ook niet veel te lopen.
Schattig hoe Canyon op de eerste paar foto's echt vol ontzag staat te kijken.

Maximrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:24

Nou echt Maximrocky? Ik herinner me wel een Ridgeback maar die was al ouder dan jou pup. Ahhh jammer dat we niet effe gespeelt hebben met de puppen. Kom je er vaker misschien?

Ja,

af en toe met de hondjes.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:25

Wat een leuke foto's! Lekker voor de honden zo in het water!

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:32

Leuke hondjes en leuke foto's :D je kan wel zien dat het gezellig is geweest :D

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:33

Wat een leuke & lieve foto's! :))
Deze is haast cartoonesk wat betreft gezichtuitdrukkingen:
Afbeelding

_O-

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:35

Dean werd op het NK al voor karikatuur uitgemaakt >;) :D

Ik vind dat zo'n enorm gave foto! Dean heeft kennelijk Indy en Cayun geïrriteerd, Indy gaat vol overtuiging in de achtervolging en Cayun hobbelt erachteraan...waarom? Weet ze zelf ook niet, want als ze er is, dan doet ze niets _O-

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 21:38

Nou en of Francis, was zo knap hoe hij dat deed! Was wel heel trots op mijn puppy vandaag :j

Volgend weekend willen we weer Maximrocky, daten? :D

WranglerButt, die honden van XoNo zijn echt te grappig wat dat betreft, hoewel Cayun hier ook erg haar best doet :+

Xono _O- idd, het was gewoon een spel tussen die twee en ze hadden de grootste lol, maarja, dat had Dean met wel meer honden :))

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:40

Cayun was super hoor :+: Ze maakte wat geluidjes in de hoop indruk te maken op Dean en uiteindelijk vond ze het allemaal wel prima en hebben ze nog even achter elkaar aangezeten :j Super om te zien :+:

Dean heeft lol met alle honden, is eigenlijk 1 van de meest sociale honden die ik ooit heb meegemaakt. Lief, niet enorm dominant naar andere honden, vindt alles leuk en is nergens bang voor :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:45

Ziet er uit als een zeer geslaagde middag in goed gezelschap! Mooie plaatjes weer hoor!