Eindelijk mijn nieuwe studio, dus tijd voor foto's!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabyfedde schreef:Wat een leuk ding! Mooi vind ik haar niet, maar aandoenlijk is ze zeker weten!
Ben heel benieuwd naar je studio, kan je daar wat meer over vertellen? (Mag via pb)
Equidea schreef:Ik heb zelf 2 chi's, en jouwe heeft een veel grotere snuit en steverige benen dan die van mij...?
Bovendien worden lichte ogen niet gewenst bij chihuahua's.
Ik vind het een mooi hondje, maar vraag me wel af of ze geen last heeft van die ogen...?
Equidea schreef:Ik heb zelf 2 chi's, en jouwe heeft een veel grotere snuit en steverige benen dan die van mij...?
Ik vind het een mooi hondje, maar vraag me wel af of ze geen last heeft van die ogen...?
Limoen schreef:Equidea schreef:Ik heb zelf 2 chi's, en jouwe heeft een veel grotere snuit en steverige benen dan die van mij...?
Merle is sowieso niet gewenst bij chihuahua's in Nederland.
Ik vind haar eigelijk niet meer echt op een chihuahua lijken, haar oren sowieso niet. Die zijn heel rond. En ze lijkt ook geen stop/appelhoofd te hebben.
Hoe zwaar is ze nu? En hoe oud?
Ik vind haar heel schattig hoor, begrijp me niet verkeerd maar niet echt chihuahua