Ik ga regelmatig mennen met een vrouw en we gingen gisteren haar paarden van de vakantiewei halen. Nr. 1 hadden we net teruggebracht en ik wilde net in de auto stappen om nr. 2 te halen. Toen kwam daar zo 'n frummeltje aangelopen... Ik dach 'hey wat lief'. Beest kwam gelijk naar me toe, ik zat in de auto met de deur open. Zette zijn pootjes op de rand van m'n auto. Toen keek ik wat beter, beestje zag er niet zo fris uit. Ontstoken oogje, haar naar alle kanten, vlootjes overal. Net een ratje.

Ik kan zo 'n klein ding toch niet achterlaten?
Dus hup, kat mee naar huis. M'n vriend wil em niet houden (we gaan binnenkort samen wonen), maar m'n moeder zag het wel zitten. We gaan em dus eerst een beetje opknappen en wie weet draait mijn vriend wel bij.

Dus gisteren oogje verzorgd, 'gewassen' met kattenlotionspul, behandeld tegen de beestjes en we geven hem nu stelselmatig kleine beetjes voer, want hij is helemaal uitgehongerd... Morgen gaan we naar de DA, ik vrees dat ie wormpjes heeft en z'n inentingen zal hij ook nog moeten. Dus ja, we zijn weer een adoptiekind rijker.

Als iemand suggesties heeft voor een naam: laat maar weten!

Arme, klein ratje...

Hij vindt vrouwen nu al helemaal te gek!

Hier smelt je toch voor.

Ik ben klein, gevaarlijk en ik kom je eten stelen!!

En, niet geheel onbelangrijk: hij is al helemaal fan van Bokt!!!