Lambo had ik wel is mee op de sulky een klein stukje maar lange tochten zouden we er niet mee kunnen maken omdat al het gewicht van Lambo dan door de sulky op Polly zou hangen.
Nu was ik van de week even internet aan het doorzoeken en toen kwam ik in eens een heel oud karretje tegen. Ding zag er niet uit maar de prijs was daar ook naar.
Het enige waar ik naar keek was de achter bak... daar zouden best 2 schapen in passen en zo gezegt zo gedaan.
Gisteren de kar opgehaald. Vandaag eerst even wat verbouwd en toen een test rit gemaak.
De kar moet nog wel verder worden opgeknapt maar het begin is er. Hier gaan we nog veel lol aan beleven en de schaapjes ook.
Lambo (vande week net geschoren) vond het helemaal best een bleef gewoon los in de kar staan. Kruimel moest wel even wennen maar keek daarna ook lekker om zich heen.
(ben ik niet op de foto)

Polly loopt lekker door.

De schaapjes kijken lekker om zich heen en vermaken zich prima.

Dit is het uitzicht wat wij zelf hebben.

Door op het kleine bankje te staan kan kruimel ook zien wat er gebeurt.

Lambo vind het helemaal best. Zo af en toe duwt die even met zijn neus tegen je aan omdat die een aai wil hebben maar verder dommelt die lekker weg... Die heeft het goed voor elkaar zo toch lekker om zich heen kijken zonder moe te worden.

Nu konden we dan is even wat verder dan die 5 km rondom de stal.
Hier waren de schaapjes nog nooit geweest want zover kunnen ze zelf niet lopen maar zo meeliftend op de kar gaat best.
Als we er dan zijn kan de deur open en kunnen ze nog even los lopen en eten natuurlijk!

Ze lopen wel goed mee maar eten is toch ook heel belangrijk.

Soms een beetje te belangrijk... dat witte stipje in de verte is Lambo.

Maar toen we te ver weg waren kwam die er wel weer aan rennen en ging die tussen de bloemetjes staan.
Na een tochtje van 2 uur waren we weer thuis zonder dat de schaapjes heel erg moe waren.