Een paar weken terug is de wetgeving veranderd dat we WEL exoten mogen houden(waaronder dus ook egeltjes), Toeval trof dat ik zondag in Houten deze superdiretjes tegen kwam en Skipper sprong er echt uit.
Ik had de plaats, ik had de spullen, ik had de kennis en het geld. Wat hield me nog tegen? Niets dus!

een papier laten opstellen dat ik Skipper die dag heb gekocht op die plaats met adressen enzo bij zodat ik safe ben als de wetgeving terug verandert.

Eenmaal thuis was Skipper doodmoe en viel in slaap waar ik hem neerlegde, daarna is hij wel in zijn huisje gekropen na wat te eten

Nu 2 dagen later is hij al beter gewend en zooooo lief

deze kuif zet hij op als hij het nog niet helemaal vertouwt

Veel beweging is heel erg belangrijk voor egeltjes dus heb ik me een rad aangeschaft (heel duur kreng was het

rennen

tja en toen kreeg hij weer zo'n ik-wil-aandacht-geef-mij-aandacht bui

hier kroop hij in mijn mouw, volgens mij vergeet hij soms dat hij nogal kan prikken

en in zijn huisje

Skipper heeft in zijn bak ook een bakje voor zijn behoefte in te doen want je kan ze zindelijk maken

Nu leggen we dus al zijn kakjes in het bakje zodat hij weet dat hij daarin moet gaan en tot nu toe heeft hij er al 1 keer zelf in gedaan

Ik wil er wel nog even bij vertellen dat je Skipper niet kan vergelijken met een egel van buiten die geregeld in je tuin zit. Deze worden echt huisdiergefokt zeg maar