Hierbij foto's van mijn nieuwe aanwinst, een offwhite langhaarman Twijfel alleen nog over de naam. Wat vinden jullie, Ferdinant, Carlisle of nog wat anders?
@Hannanas; Als je de reacties had gelezen had je kunnen zien dat ik een groter wiel en grotere kooi in huis heb. Daarnaast scheelt deze kooi maar 3 cm met de minimummaten dus ontzettend klein is sterk overdreven.
Mentos ( klein wit snoepje ) en O'neill vind ik ook wel leuk.
Hannanas
Geplaatst: 07-04-09 10:20
3 cm maar? hmm zou zeggen als je hem bijv vergelijkt met de ferplast Mary dat deze er 2 keer in kan. (maargoed, ligt eraan of je de 60x40 genoeg vindt)
Dropje als naam?
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 07-04-09 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik las hier ergens de naam Herman, en die vind ik wel heel goed passen Echt een leukerd, en goed dat je ook een grotere kooi hebt staan voor als hij volgroeid is
CarpeDiem_
Geplaatst: 07-04-09 12:38
Wat een leuke wat een mooi speelgoed heb je voor hem
Ik vind Ferdinant echt geweldig! Die naam moet je kiezen! Trouwens Ilse, als je ooit eens shaar komt meeten dan heb ik nog een hoop hamsterspullen voor je...
Neptunus
Geplaatst: 07-04-09 14:18
het is een schatje hoor . ik vind herman ook wel stoer
Temeraire
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 14:24
Bedankt allemaal!
Barbara leuk, moet ik zeker een keer doen
1 van mijn konijnen heet al Herman dus die naam is al bezet
Mijn zusje kwam nog met James (personage uit HP) aanzetten, is misschien ook wel leuk...
Vanavond moet ik besloten hebben, anders duurt het te lang vind ik
Wat een snoesje! Hamstertjes blijven toch wel een speciaal plekje in mijn hart houden Fijn dat je er een grotere kooi bij hebt, deze wordt inderdaad wat krap als hij een Grote Ferdinand is.