Zulk heerlijk weer, de achterdeur heeft de hele dag opengestaan.Mijn tuin is echt nog een enorme puinhoop (staat op de to-do list), dus kijk daar een beetje door(om)heen
Wat een heerlijke foto´s van je mooie poezels ! Hoe heb jij je tuin eigenlijk afgesloten? Ben je niet bang dat ze over de schutting gaan?
Deze vraag krijg ik altijd als ik foto's plaats van ze in de tuin. Maar bovenop de schutting zit schrikdraad
Jellie schreef:Leuke foto's! Die moederpoes heeft echt een super mooie vacht.Toevallig staan beide moeders niet op deze foto's Die lagen lekker binnen te slapen ondertussen.
Jellie schreef:Een stiefmoederpoes dan? Een halfzus voor de bruintjes en tante voor de witjes. En de langhaar is peetoom, zoiets denk ik
http://i249.photobucket.com/albums/gg21 ... C_0149.jpgvooral dees GE WEL DIG hahaha ben je em de spaanse pas aant leren? en die donkerste wat een schatje maar ze zijn allen echt SUPERMOOI
Wat een mooie kittens en katten!Ik heb het altijd al een mooi ras gevonden, maar hoe is hun karakter?En aan wat voor prijs moet je denken als je er een wilt kopen?
Leonoor schreef:Een halfzus voor de bruintjes en tante voor de witjes. En de langhaar is peetoom, zoiets denk ik Dan bedoel ik eigenlijk de peetoom Heb er ook geen verstand van haha..
Wat een heerlijke foto's van de tijgers op avontuur Kan me er gewoon de bewegingen bij voorstellen , alles is nieuw en spannend
_Do_ schreef:Wat een mooie kittens en katten!Ik heb het altijd al een mooi ras gevonden, maar hoe is hun karakter?En aan wat voor prijs moet je denken als je er een wilt kopen?Karakter: Sociaal, aanhankelijk doch zelfstandig, enorm energiek en speels.Prijs: Ongeveer 700-800 euro.
wow wat een geweldige katten heb je toch.Dane blijft toch mijn favo.Ik hoop dat je ooit een langharige poesje vindt.
_janet_ schreef:wow wat een geweldige katten heb je toch.Dane blijft toch mijn favo.Ik hoop dat je ooit een langharige poesje vindt.Er zit schot in die zaak hoor