en Dobby deed niks, maar uiteindelijk ging het meer dan goed (dummy is een voedster en Dobby een ram (nog niet gecastreerd, dus we zullen nog wel kleintjes krijgen
)de foto's zijn vandaag gemaakt
Dobby

Dummy, Dobby

Dummy

Bedankt voor het kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en Dobby deed niks, maar uiteindelijk ging het meer dan goed (dummy is een voedster en Dobby een ram (nog niet gecastreerd, dus we zullen nog wel kleintjes krijgen
)

hessel schreef:bedankt Marijke
hessel schreef:dankje angela en yvonne

Pluttersput schreef:Leuk dat er een nieuw knijntje is! Maar vind het eerlijk erg onverstandig om wéér kleintjes op de wereld te zetten. Ik werk bij de dierenambulance/dierenopvang, en we zitten vól met knijnsen. Maar goed, dat is natuurlijk je eigen keus. Ik vind het vrij oneerlijk..
Als je nog kleintjes kwijt wilt straks

en vond het leuk dat je mee bent geweest 

ja leuk die buis he? ze vinden het ook echt prachtig 
). Maar zelf vind ik de hangoren ook helemaal geweldig. We hebben ruimte zat, dus er komt binnenkort vast nog wel eentje bij. Voor de konijntjes die nog geboren moeten worden hebben we al veel buren/vrienden die er wel weer een of soms wel 2 willen hebben. Maar zelf wil ik ook een aantal pluizebolletjes houden. Lekker in de konijnenflat en in de zomer in de grote ren!
vind dwergjes ook helemaal geweldig (en m'n vriend ook
)
En zoals Mirjam zegt, er zijn vast wel buren die er 1 wil hebben als je ze uberhaupt weg doet.