Ondernemend zijn ze nog steeds heel erg, maar zo nu en dan moet er ook gerust worden, en dan wel heel uitgebreid
:

Dan Sammy, die bijna twee keer zo groot als zusje Nicky en heel wat beschaafder een tukkie doet:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
:

chloek schreef:Ah wat kunnen die heerlijk liggen slapen, zo vind ik katten altijd wel lief. Totdat ze wakker worden

Diablo schreef:chloek schreef:Ah wat kunnen die heerlijk liggen slapen, zo vind ik katten altijd wel lief. Totdat ze wakker worden
Aaahhhh, Nicky is zooo lief, dat geloof je gewoon niet. Die wil echt altijd en alleen maar knuffelen. Als je haar in een bepaalde positie neerlegt, blijft ze gewoon liggen, echt altijd. Zo´n lief beestje.....
Geniet er maar van!

Ik ben nog elke dag verliefd op mijn schooiers, maar ik heb dan bijvoorbeeld weer niet zo veel met honden
.
. 
.
Wat een geweldige poezeldoezelfoto's! Die van mij kunnen dat ook zo goed. Vind het altijd zo lief als ze zo met hun pootjes onder hun borst gevouwen liggen, konden die van jou dat meteen? Mijn jongste had een te smal borstje, of te grote pootjes, daar wil ik vanaf zijn, en uit een soort ruimtegebrek vouwde hij zijn pootjes dan maar voor elkaar langs