Is hier weer een topic van Sem! Oftewel, punthoofd, homo, semmie, semmiebemmie, malloot.. Ik bedenk echt onwijs veel bijnamen voor hem
( Maar hij heeft echt een punthoofd, en ligt altijd met zijn voorpoten gekruist, dus tja.. )Foto's zijn niet echt technische hoogstandjes.
Woensdag 23 maart, 2 dagen voordat wij naar spanje gingen zijn we nog even naar Bussloo gegaan. Voor de mensen die het niet weten: Bussloo is een recreatie plas in Gelderland

Helaas..
Ondanks dat het een Golden Retriever is, en dus zwemvliezen heeft.. Is het dus geen waterhond
Maar hij stelde zich gewoon aan.Dus dan krijg je hele ''leuke'' (ahum) plaatjes!
Eerste paar zijn door mij gemaakt, daarna wat door mijn moeder want tja.. Die kon ik ook niet zelf maken

Eerst zat hij nog aan de riem, hij (was) erg snel afgeleid door andere mensen en honden. Bal interesseert hem echt niks.. Had hem 1x in het water gegooid, pakte hij hem niet. Dus.. schoenen uit, broek omhoog, en water in! dat was echt.. echt koud. Maarja.. als je eenmaal nat bent...... ... Genoeg gekletst, op naar de foto's!
1-

De enige keer dat hij de bal pakte
2-

3-
4-

''Kóóóóóm dan, Sem, kóóóóm dannnn''
5-

6-

''Bráááááve hond!''
7-

en toen..
Meneer had dus echt geen zin om te zwemmen.. Maar ik moet toegeven, slim is hij wel!

''Pssst! Baas! Kan je me zien?!''
8-

''Máááááááám... Het staat toch wel op de foto?''
9-

En klaar
Ik ben best wel.. Erg nat
10-

Het water was echt heel koud! Ik denk dat het maar een graat of 5 was. En buiten temp was ook niet echt lekker.. Rond de 12 graden.
Op sommige foto's heb ik mijn hand op mijn zak, had mijn mobiel er nog inzitten.. Die is er later wel uit gegaan.
En over de slipketting:
Geen commentaar hierop. Zelf mag ik niet echt veel bepalen in hoe hij word opgevoed. Echter werd deze ketting gewoon normaal gebruikt. Sinds we terug zijn van de vakantie doen we het zonder. Gewone halsband dus. Hij heeft in een pension gezeten en sindsdien is hij erg rustig! en vooral als je hem iets geeft zoals een paraplu etc. dan loopt ie gewoon rustig mee zonder te trekken
Hij staat dan ook echt op knappen.