nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:56

mijn hart is gebroken...

wat doet dit zeer zeg...geen joes meer...nooit meer in haar mooie ogen kijken...


we hebben haar net weggebracht naar het crematorium,en onderweg hebben we alleen maar over joes gehad,er zijn gewoon geen slechte herrinneringen aan haar,ze was zo'n gouden hond...

zei nog tegen mijn vriend,nooit meer die blik van haar,ze kon je zó aankijken,dan zat je naast haar op de bank,kreeg je een poot op schoot,koppie een beetje scheef en dan keek ze je recht in je ziel aan...

en dan kon je ook heel veel zoenen,want dat vond ze heerlijk...vooral veel tutten,joes was een tut hond :+:


ze rook ook zo lekker,moest altijd aan haar ruiken...

11,5 jaar zo intensief geleefd met een hond als joes en nu...is ze helemaal weg...

ik heb echt een gebroken hart....het doet gewoon pijn...echt pijn...

de andere honden hebben heel veel bij haar gesnuffeld,pip heeft gisteravond de hele avond onder aan de bank gelegen ,liggen piepen,maar pip en joes waren ook 2 zoeners,die zoenden elkaar echt heel veel..

en verder zijn ze rustig...

tino ,joes haar broertje,is zijn zusje kwijt,zijn grote vriendinnetje...

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:57

Even snel een dikke knuffel voor jou :(:)

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:57

Jeetje Femke... :\
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet... Ik wil je alleen een hele dikke knuffel geven.

;(

laura1987

Berichten: 7133
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:15

Jeetje ik heb het niet snel maar zit nu met tranen in mijn ogen en kippenvel over mijn hele lichaam.
Wat vreselijk voor je!
Heel veel sterkte.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:18

Och jezus.. Twee van je hondenvriendjes en dan Gambit ook nog in zo'n korte tijd.. Ik weet gewoon even niet wat te zeggen.. In ieder geval even een onwijs dikke knuffel voor jullie, en heel, heel veel sterkte gewenst :(:)

liljebo

Berichten: 8812
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Bredaryd, zweden

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:40

Jee femke, lees net per toeval je update. Afschuwelijk. Iets anders kan ik er niet van zeggen. Ik kan eigenlijk alleen maar heel erg veel sterkte wensen. Dit wens je niemand toe.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:29

Ik wil je heel veel kracht wensen, dit komt wel heel snel op elkaar. Sterkte!

Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:11

Heel veel sterkte meid, ik heb erg echt geen woorden voor... Hoeveel verdriet moet je niet hebben...

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:11

ah nee....sterkte....

Kiara04

Berichten: 2134
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Limburg's Belgie

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:13

Nee!!!!Heel veel sterkte!!!!

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:37

Lieve joes.....dit moet niet te bevatten zijn....
Heel veel sterkte!

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:41

Oh nee, ik had geen internet de laatste paar dagen en nu lees ik dit |( |( Tranen rollen over mijn wangen, hoe kan dit nu???? Ik weet niet wat ik moet zeggen Femke,wat ontzettend.
Hoe moet ik je nu sterkte wensen, ik weet immers zo goed hoe je je voelt |(
Geen woorden voor...... ben in gedachten bij jullie....

Zilie

Berichten: 1483
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:43

Ook van hieruit ontzettend veel sterkte gewenst. :(:)
Verschrikkelijk dit.
Joesje vind ik ontzettend mooi en ze straalt ook de liefheid gewoon uit, die blik...
Heel veel sterkte gewenst!

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:46

Hoe is het vandaag gegaan Femke met de andere honden?
Weet je al wanneer je koningin opgehaald mag worden?

X

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 22:13

dank jullie allemaal voor zulke lieve berichtjes...vind het heel fijn om ze te lezen...

en pff ja joes...we wisten het....vorig jaar ging ze mank lopen met haar achterpoot welke geopereerd was toen ze nog jong was,ze is toen weer aan haar knie geopereerd ,dat was in april..en in het begin ging het na de operatie beter,maar wat weken later ging het slechter,aangezien ze nogal artrose had dachten we eerst dat het daardoor kwam,maar ook na andere medicijnen van de DA ging het niet beter en zo werd in juli een rontgenfoto gemaakt ( overigens waren er voor de operatie en op de dag van operatie óók rontgenfoto's gemaakt om botkanker uit te sluiten wat ze toen niet had...) ,op de foto in juli was een afwijkend bot te zien,mijn eigen DA durfde er geen diagnose aan te geven en heeft de foto voor SO naar collega's opgestuurd en zo kregen we eind juli de diagnose : botkanker..

joes was toen 10 jaar oud,bijna 11..prognose was nog maar flink verwennen en dan inslapen,maar joesje bleef veel te goed,ja goed ze liep niet zuiver op haar poot,maar ze zwom elke dag en liep elke dag vrolijk mee,en was gewoon onze lieve joes.......

en zo werd het november,joes was in oktober jarig,dus inmiddels 11 jaar...

november was het te koud om te zwemmen en daarmee gingen haar spieren op haar poot zo achteruit dat ik gevraagd heb of ze haar poot wilde amputeren..en dat is dus ook gebeurd..begin november is haar achterpoot eraf gehaald,met daarbij wel de waarschuwing van de dierenarts dat ze niet kon garanderen dat joes langer als 3 weken na OP zou leven...

maar joes bleef het zo goed doen dat ze de maanden daarna het super goed heeft gehad en gedaan,ergens in mei kreeg ze een bobbeltje op haar voorpoot en wilde ze deze minder belasten,ik dacht eerst overbelasting omdat ja ze toch en oud was en ze woog zo'n 60 kilo en dat op 3 poten...

ze ging alleen steeds slechter lopen met die voorpoot dus ik heb een week of 3 geleden een foto laten maken van haar voorpoot,hierop was wel een vergroeiing te zien,maar het was niet typisch iets wat je ziet bij botkanker,dus gerust gesteld en een andere pijnstiller gekregen...

ik heb nog poeder besteld om haar spieren te verbeteren en ze kreeg hoge dosis glucosamine,maar poot werd echt wel slechter...en ja ergens wisten we het bij joes wel...ze was inmiddels 11 jaar en 8 maanden oud,dat voor een zware grote hond op 3 poten...en een slechte voorpoot erbij aan het krijgen... ;(

toevallig hadden we van het weekend het er nog over,we hadden gezwommen met haar en dat vond ze zó lekker weer,maar het uit de sloot komen was zo zwaar ( stijle kant) ,dat we al zeiden van ,hoe lang kan dit nog,wat mij toen ook opviel was dat haar "pols" naar binnen knikte...

maar ja omdat nog geen paar weken geleden de prognose botkanker er niet was dacht ik dat het over belasting was,tot gister dus...

ze was smorgen echt super goed,zelf in galopje naar binnen na het plassen,en een uurtje later vond ik haar naast haar bank,de bank was onder geplast en zij lag ernaast,tja wat er gebeurd is??

of ze ernaast gesprongen is,of ze gevallen is..punt is dat ze daarna heel erg lag te krampen met haar buik,ik dacht buikpijn maar omdat ze de week ervoor een maagdarm infectie had gehad en ik een groot bloedonderzoek had aangevraagd,waaruit kwam dat ze hoge ontstekingswaardes had en lage rode bloedplaatjes en er een tumor verdacht werd,toch maar meteen de DA gebeld,en kon ik meteen komen..

echo van haar buik was goed,niets te zien,maar ik zei dat haar poot zo door leek te buigen ,werd er toch nog een extra foto van haar poot gemaakt,en ja,dat was duidelijk botkanker..

;( ;(

en ik wil graag de honden thuis inslapen,dus ze is mee gegaan naar huis ook zodat mijn vriend nog afscheid kon nemen van haar...,maar bij thuiskomst bleek dat ze bij bewegen zo vreselijk veel pijn had dat ik meteen gebeld heb of de DA meteen kon komen,ik kon en mocht haar niet langer laten lijden...

we wisten het bij Joes,maar ze was zo bezonder,en ik hield zo vreselijk veel van haar...echt een Joes krijg ik nooit meer,wat een kanjer was dat zeg...je wilt ze gewoon niet kwijt....

de ellende was da ik me al die tijd heel bewust was van de "extra"tijd die we hadden met joes,elke dag weer...elke dag was 200% genieten,en dan opeens glijd een in mijn ogen kern gezonde Do er gewoon er tussenuit...

zo onverwacht...zo nog niet aan de beurt...hij was pas 9...en zo raken we plotseling ook nog eens Do kwijt...

en 2 weken later Joes...niet onverwacht,maar jeetje wat had ik gehoopt dat dat nog een paar maanden mocht duren en dat we nog een paar maanden langer van joesje mochten genieten...

het is cht teveel en te snel achter elkaar...2 van zulke geweldige lieve en vooral gewenste honden verliezen...

ik weet niet hoe ik dit moet verwerken...echt niet

;(

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 22:15

tyleysmiley schreef:
Hoe is het vandaag gegaan Femke met de andere honden?
Weet je al wanneer je koningin opgehaald mag worden?

X



de andere honden zijn rustig,pip is erg plakkerig bij ons,is echt zo'n gevoelshondje...

tino mist joes denk ik...die is echt heel stilletjes...

en joes mag morgen opgehaald worden,maar dat gaan we vrijdag doen...dan komt joesje weer thuis...

zilie, joes was echt een schat van een hond,zo vreselijk lief...en zo wijs...een echte koningin,en knuffelkont :+:

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:27

Wat erg voor jullie, gecondoleerd. Ze laten zo'n grote leegte achter.

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:41

Pffff jeetje...ik ben echt sprakeloos.. hier zijn geen woorden voor, wat een oneerlijkheid, wat een ellende.. 2 van zulke kanjers in zo'n korte tijd... Heel veel sterkte, en ook veel kracht gewenst. :(:)

annepaardoes

Berichten: 7157
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:47

Wat vreselijk, wat een gemis. Heel veel sterkte! Y;(

tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:37

weet gewoon niet wat te zeggen meer ,dit is niet eerlijk voor je ,zoveel dieren achter elkaar aan,je krijgt de tijd niet eens om elk dier apart te verwerken ,je verdriet moet erg zijn :(:) ,ik lees het ;(

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 00:17

Fem, ik heb je een pb gestuurd, maar ook hier verschrikkelijk veel sterkte....

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:38

Lieve Fem, ik denk aan jullie. Nog een lief gedichtje. Gaat niet zozeer om God of of ik daar in geloof of niet, maar dat het zo mooi geschreven is over honden die ons overal heen volgen..


When God had made the Earth and sky,
The flowers and the trees,
He made all the birds and bees.
And when his work was finished,
Not one was quite the same.
He said, "I'll walk this earth of mine,
And give each one a name."
And so he travelled land and sea,
And everywhere he went,
A little creature followed Him
Until his strenght was spent.

And when all were named upon the Earth,
And in the sky and sea,
The little creature said, "Dear Lord,
There's not one left for me!"
The Father smiled and softly said:
"I've left you till the end.
I've turned my own name back to front,
And called you DOG, my friend."

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:45

Ooh Fargo |( wát een geweldig supermooi gedicht.
Helemaal zo waar ook,het was me nog eens niet opgevallen,wát een paar woorden toch allemaal kunnen doen <3

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 11:52

ohh fargo,tranen hier weer om het gedicht...wat dan ook weer zo waar voelt... |( |( |(

ik wou maar dat ik wakker kon worden uit deze nachtmerrie hier...ik voel me zó naar de klote... |(

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:54

Och meid wat erg dit, ik had al even niet meer mee gelezen en dan dit....

Heel heel veel sterkte met dit verlies :(:) Dit is gewoon teveel ook al weet je dat het een keer gaat komen.