nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 21:27

joesje heeft het afgelopen weekend smorgens aan het infuus gelegen en heeft medicijnen gehad voor haar maag,en vanavond begon ze eindelijk weer een beetje te eten,niet veel,maar de trek komt terug,daar ben ik voor nu al heel blij mee..

maar duimen dat ze hier doorheen komt,want wat een zorgen...is niet goed voor een mens... :(

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:29

Dat klinkt toch heel hoopgevend ?

Wij duimen allemaal mee, hoor !

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 21:31

ja voor nu wel heel fijn dat ze in ieder geval weer wil gaan eten,hopenlijk gaat ze opknappen nu...wil joesje helemaal niet kwijt..

maar dat wil ik dootje ook niet,en die is gewoon weg...voorgoed...morgen komt hij thuis...in een potje...wat een stom idee...mijn stoere lieve ventje in een potje...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:33

Verschrikkelijk idee, he meid ?
Zat net zijn foto's nog even te bekijken .... wat een ontzettend lieve uitdrukking als die in zijn oogjes had <3

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 21:41

ja echt vreselijk...onbegrijpelijk ook...dit is zo wat ik niet wil...

ja do was echt lief,een lief ventje,t was een hond waar ik wel 100x per dag naar keek,en hij keek ook altijd naar mij...ik hing zo vreselijk aan hem...

het maalt ook de hele dag door mijn kop ,hoe het mogelijk is dat een ogenschijnlijke zo gezonde hond,gewoon in een paar uur voorgoed weg kan zijn..

krijg het gewoon niet op een rijtje....

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:46

Dat is ook heel beangstigend.
Het maakt je onzeker, omdat je bang bent dat je dingen over het hoofd hebt gezien en diezelfde dingen in de toekomst ook over het hoofd zou kunnen zien bij je andere dieren, maar dat is niet zo ...

En dat vertrouwen in jezelf en je beoordelingsvermogen komt ook weer terug, echt !

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:07

Dit heb je gewoon op geen enkele manier kunnen zien aankomen. Het is waarschijnlijk heel snel gaan groeien, voeg daarbij een bikkel van een hond en je krijgt dit.

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 22:12

ja dat beangstigd mij gewoon...je ziet het niet aankomen,het is gewoon ineens ,afgelopen ...over...

de laatste om wie ik mij zorgen maakte was do,en dan zomaar ...poef weg...

echt zo niet mee bezig geweest en ook zo niet verwacht...ik had verwacht nog minimaal 2 jaar hem bij me te hebben,nog 2 jaar te kunnen zoenen,en knuffelen en aan hem ruiken( hij rook zo lekker) en zo moet je alles in een half uurtje proppen omdat het over is..

ik krijg het gewoon niet rond ik mijn kop...het maalt en maalt en maalt...en ik zoek hem,maar ik weet dat ik nooit meer een do zal vinden,niet kwa uiterlijk,maar ook zeker niet zijn karakter,het was zo'n appart ventje...

het was vooral zo mijn pikkedoossie...

BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:13

Wat een ontzettend rot kimmie. Do was voor mij toch wel een beetje een bekende bokt hond.

Ik zit nu echt zo te huilen nu ik jouw verhaal en die van anderen lees. Ik zal heel binnenkort mijn grote liefde moeten laten gaan. Ben een halfjaar met hem aan het tobben omdat er suikerziekte was geconstateerd. Moet bij een slanke kat een secondaire oorzaak hebben. Na maanden tobben hadden we eindelijk zijn goede insuline dosis gevonden en veranderde hij weer terug naar zijn oude zelf. Maar ik vond hem de laatste tijd wat raar eten en zijn ademhaling begon snurkend te klinken. Er blijkt nu een flinke tumor in zijn keel te zitten. Het is echt een kwestie van korte tijd nog want ik voel ook per dag zijn lymfeklieren groeien. Zijn koppie wil nog graag, maar zijn lijfje gaat het niet meer lang doen. Omdat ik niet weet of hij pijn heeft of niet is staat hij voor de zekerheid op pijnstillers.
Alleen al het idee dat hij er binnenkort niet meer zal zijn is niet te verdragen. Ben momenteel zo veel mogelijk thuis om nog zoveel mogelijk tijd met hem te hebben.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:19

Ik denk dat dit voor veel mensen herkenbaar is..
En je krijgt het ook niet rond in je hoofd.. Op een gegeven moment ontdek je dat je dat stukje wel wat los laat en tja, dan is het ongeloof weg en mis je hem alleen nog maar vreselijk..
Hij was er voor jou en jij voor hem en ik kan alleen maar hopen dat ze altijd en beetje bij je blijven..of bij je kunnen komen als je dat nodig hebt of zij dat willen..

Ik was en ben nog het meest bang dat ik vergeet hoe mijn grote vriend voelt of ruikt, maar gelukkig kan ik dat gevoel nog zo voor me halen..

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:23

Femke,het zal weer een bijzondere emotionele dag voor je worden vandaag,maar wat fijn dat knappe Do weer thuis komt,hele dikke knuffel,ook voor Joes <3

avaluna

Berichten: 4429
Geregistreerd: 02-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:47

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, weer zo'n moeilijke dag, vandaag, defenitief, maar ook dubbel, want ook weer thuis :(:) , gelukkig lijkt het met Joes beter te gaan en ik zou hopen dat we er hier met z'n allen en onze positieve energie voor zouden kunnen zorgen dat Joes waanzinnig opknapt en je nog heel lang mag troosten en er gewoon lekker zijn <3 <3 <3 <3 .
Ook voor Knuffeldier een dikke :(:)

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:56

Het blijft moeilijk.. Bewaar zijn stok maar goed. Zo lang als je wil :)

Hoe gaat het nu met Joes? :(:)

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:49

Oh wat vreselijk... Ik heb ook zo'n hond, dat is echt mijn grote liefde. Zo'n hond waarvan ik hoop dat hij voor altijd bij me blijft. Heel erg veel sterkte!!!

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 10:55

ja do was ook zo mijn grote liefde....ik wist ook zo bewust dat ik zo vreselijk veel van hem hield...was al zo bang als ik er al aan dacht om hem kwijt te raken,maar suste dat met het idee dat ie vast wel gewoon 12 jaar zou worden..

en dan glipt ie er binnen een dag op 9 jarige leeftijd er tussenuit...

en ik ben blij dat ie thuis komt,maar vind het verschrikkelijk het dat dat in een potje is...

|( |( |(

ow en joes heeft gisteravond weer wat gegeten,maar is duidelijk verzwakt,vraag me af of ze dit te boven kan komen...vanmorgen wilde ze niet eten,dus vanmiddag maar weer proberen,maar hopen dat dat beter gaat worden de komende dagen...

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:58

Idd Fem,zo'n grote stoere gouden randjes hond hoort daar niet in thuis,die hoort te rennen,vliegen en te spelen in de tuin,maar als het dan toch helaas zo moet zijn,dan maar in een potje dichtbij zijn allesjes,daar waar hij thuis hoort.
Hoe laat kun je Do gaan halen? :(:)

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:58

Dat is ook verschrikkelijk :(:)

Aaah, wat sneu. Je krijgt het wel echt voor je kiezen hè -O- Ik hoop dat ze snel weer wat opknapt.

avaluna

Berichten: 4429
Geregistreerd: 02-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:59

Helpt ander eten niet? Dat wilde bij ons nog wel eens (kort) helpen en houdt ze toch een beetje op kracht :(:)

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 11:12

ja do hoort niet in een potje,die hoort hier lekker achter mij te liggen en mij aan te kijken als ik naar hem kijk...gewoon saampjes verliefd te zijn...zoals we de afgelopen 9 jaar verliefd op elkaar waren...

en mijn vriend haalt vanuit zijn werk dootje op,dus hij komt vanavond thuis.

en bij joes heb ik nu al van alles voorgeschoteld,van gekookte kip,gebakken kip,ahv,rodi,animonda blikvoer waar ze gek op is... :n ahv likt ze een beetje aan,alleen gisteravond hadden we zelf een karbonaatje,die ging er schrokkend in,nou ja,joes had dus karbonaatjes,en wij niet ...

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:14

;( Jeetje, je krijgt ze wel achter elkaar door....

heel veel sterkte gewenst, en fijn dat hij thuis komt.

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 16:00

heel veel sterkte vandaag meid. Ik denk aan je

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:27

Jeetje Fem, wat lees ik nu allemaal... :\
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik heb net je topic van Bitje ook pas gezien. En nu die lieve, stoere Do?? Wat vreselijke oneerlijk, echt, niet te bevatten... |(

Een hele dikke knuffel!

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 21:48

ja ,lieve stoere Do |(

ik kan dat ventje nog helemaal niet missen...

hij is vanavond thuis gekomen en was in staat om uit nijd dat potje kapot te gooien.. |( |(

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:58

Wat ontzettend moeilijk voor je Femke. Ik kan mezelf die dag ook nog zo goed herinneren, en had dezelfde gedachtes als jij. Do hoort lekker rond te rennen en naast je te liggen, niet in een potje.....
Gooi al je verdriet en woede er maar uit, niet gaan opkroppen hoor. :(:) :(:)

Oh, lieve Joes, als hij maar weer lekker gaat eten, zodat hij niet zo verzwakt. Ik ben in gedachten nog steeds vele malen per dag bij je hoor :(:) heel veel sterkte :(:)

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:26

Aw toch niet die lieve knappe Donnie |(

Veel sterkte Femke, hij was zo'n ongelooflijk lieve hond...