Sjolvir schreef:Ohh, te zoet!! Gefeliciteedr met je vele smaken koffie.
Dankjewel
Britt schreef:Ooooh ik wil ook weer een syrtje

Gewoon doen!!
Ereste schreef:Ze zijn echt superschattig.
Dankjewel!!
Suusjepluus schreef:Echt te schattig en wat een grappige namen. Dat er 14 van die frummels uit 1 hamster komen zeg

geniet ervan

Bijzonder hè?
Ze worden wel twee keer zo klein, blind en doof geboren.
Poekkie schreef:Wat lief! Hoeveel ruimte hebben ze nodig dan?
Syrische hamsters zijn sollitaire diertjes en uit onderzoeken zijn we op een minimum kooimaat van 100x50cm gekomen. 120x50 is nog beter (en groter is altijd beter, haha).
KimD schreef:14!

Wat een aantal zeg! Ik wist dat ze ruime nesten gaven, maar zoveel is toch wel bijzonder, of niet?
Ze zijn wel aandoenlijk!
Vanaf welke leeftijd moet je ze scheiden van elkaar?
Veertien is voor een Syrische hamster geen bijzonder nest. Ze hebben afwisselend 8 tot 12 tepels en het gemiddelde is ook 8-12. Hier onder zitten ze zelden. Meestal dan op 6. Ik heb nu een nestje van 2 ook, maar dat waren er meer. Helaas waren er enkele dood geboren.
Dwerghamsters krijgen een stuk minder jongen.
Woestein schreef:Wat zijn ze mooi!
Ook even op je site gekeken en Facebook.
Hoe groot zijn ze als ze volwassen zijn?
Heb nu via YouTube een aantal hele mooie en leuke filmpjes gezien van hele mooi hokken en verschillende inrichtingen.
En het lijkt me op zich toch ook wel wat om zo'n ukkie in huis te hebben.
Dus ben wat aan het rond kijken naar meer info.
Lijkt me leuk om te volgen hoe snel ze groeien en hoe ze er uit komen te zien als ze wat groter zijn.
Succes met dit leuke en mooie stel!
Super leuk!!
Ze kunnen heel erg verschillen. Hamsters uit goeie lijnen zijn een stukkie groter dan broodfok dieren. Gemiddeld zitten onze dieren tussen de 170 en 260 gram, maar we zeggen altijd 150 minimaal en liever 250 maximaal.
Ik heb ook Youtube waar ik heeeeel af en toe wat post.
Als je je wil inlezen raad ik je zeker mijn eigen website eventjes aan! En als je vragen hebt mag je Pb’en hoor!
Shavis91 schreef:Wat een leuk stel! Ik heb helaas een aantal jaar geleden moeten stoppen met mijn rattery, maar dit soort foto's geven toch altijd weer kriebels

Kan ik me voorstellen! Waarom ben je er mee gestopt?
fjordjes schreef:Oeh nummer 7 is mooi met die donkere vlekken! Super schattig!
Dankjewel!