Mijn vader is namelijk allergisch voor dieren. We hebben de afgelopen jaren wel een buurkat dagelijks binnen gehad (kruising siberische boskat), dit ging eigenlijk altijd prima en we waren allemaal gek met m
zelfs mn vader. Helaas hebben we hem in laten slapen (ik ben met de buurman mee geweest) ivm een flinke tumor. Hij was hier al aan geopereerd maar het mocht niet baten 
Ondanks de ervaring met deze kat, dus dat hij geen last van onze buurkat had, wil mijn vader absoluut geen eigen kat.
Ik ben daarentegen echt een kattenmens en kon niet wachten tot het moment dat ik op mijzelf zou gaan wonen en katten kon nemen.
Mijn vriend is gelukkig echt een dierenvriend en een kattenmens. Hij is ook opgegroeit met katten al hadden ze de laatste paar jaar al geen kat meer thuis.
Over 2 weken kunnen we dan eindelijk intrekken in ons huisje
daarbij is onze stalkat bevallen (geweldige moeder
) en kunnen we er nu eindelijk straks 2 mee naar huis nemen 
Tegen de tijd dat ze oud genoeg zijn, zijn wij al gesetteld.
Het nest bestaat uit een rode, een lapjes, een kleine zwarte met een witte stip onder zn koppie en een grote donkere zwarte. En we zijn echt compleet gevallen voor de rode en de donkere grote zwarte. Als het goed is zijn het beiden heren

Vandaag dus weer wat foto's gemaakt
ze zijn nu 3 weekjes 
Met zn allen
Hoe hou je ze tegelijkertijd vast

Onze kleine panter

Weer in de doos, met moeders rechtsonder

Onze kitties

Toen kwam er beweging in

Lekker spelen

Heerlijke foto

Lapjes heeft ook lol in dr eentje

Knapperd

Onze andere knapperd

En samen

De anderen hebben overigens ook al een goed huisje dat op hen wacht
Gelieve geen discussie over een nestje bij een stalkat, hier is een centraal topic voor

. Leuk als ze hun 15 minuten gekte hebben 

misschien als ik later alleen woon.