Nadat in mei 2009 mijn geliefde bullmastiff [BB] IM Max is overleden, was Tarzan onze jr helemaal alleen, nu woonde Tarzan zijn moeder bij mijn schoonmoeder en dat ging niet zo goed daar, aangezien het niet meer klikte met hun duitse herder en is Mandy bij ons komen wonen.
De planning was dat Mandy weer een nest kreeg en dat wij daar dan een pup van zouden krijgen en Mandy weer tzt weer terug zou gaan naar mijn schoonmoeder, maar dat is toch maar niet gebeurt, pups zijn wel gekomen en daar hebben we er idd 1tje van gekregen, helaas was ons dit geluk door een tragisch ongeval ook niet gegunt [BB] Mijn nieuwe vriendinnetje is niet meer....
Daarna gingen we voor een bernersennerpup, helaas ook doodgeboren....en toen kreeg ik van mijn allleliefste vriendin een teckelpup genaamd napoleon [BB-ITP] Napoleon van de rijksweg is gearriveerd! (teckelpup)
Zo had ik van 1 grote hond ineens 3 kleintjes en wat zijn ze leuk......maar het bloed gaat waar het niet gaan kan en zo is Roos van de rijksweg ook bij ons komen wonen, Roos is ook een teckel, half zus van Napoleon en door omstandigheden weer bij mijn vriendin terecht gekomen, maar daar ging het niet aangezien er 5 duitse staanders lopen en 1 teckel...en ach ja waar 3 eten kan een 4de ook wel meedoen en tot nu toe gaat het goed. Roos en Tarzan hebben nog weleens een opstootje, maar die worden al steeds minder.
Zo een heel verhaal toch nog, dan nu de foto's!

Mandy jr teef van bijna 9

Tarzan reu van 3 jaar oud

Napoleon, nu ong 9 maand oud.

Roos ik geloof bijna 3 jaar oud en teefje..

Teckels samen

Hele roedel

Mooie mandy

Tarzan lekker chillen

Napoleon

Roos
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!!