Mijn vader wou eigenlijk ook al geen teefje, en ging er heel sceptisch in. toen liepen we de deur binnen en het was liefde op het eerste gezicht
. Ik zag mijn 'stoere' vader helemaal smelten was zo lief om te zien. maargoed, dit is dus Dana, Dana komt uit spanje via stichting Sphoek en is een mix tussen herder en berghond etc. Het wordt dus een (behoorlijk) grote hond, ze is nu 4 maanden oud en weegt 8,5 Kg.Het is echt een geweldig beest. Ze is heel slim, houd van kroelen en we kunnen haar nu al gewoon los uitlaten. ze blijft gewoon goed bij de baas zeg maar. We zitten alleen met onze kat te kijken, want die is niet zo blij met een nieuwe hond in huis. Hij doet heel erg aggressief tegen Dana, Dana weet niet goed wat ze er mee moet, gelukkig jaagt ze hem niet op. maar elke keer als ze elkaar tegen komen wordt Cat weer heel erg boos. Ik denk dat dat vanzelf wel over gaat, vooral omdat Dana er niet echt om geeft.
goed goed, we hebben haar een knuffel gegeven omdat ze nog een beetje de neiging heeft om ergens haar tandjes in te zetten. dus daar heb ik een paar leuke foto's van.
het lukte eerst niet om een mooie foto te maken, elke keer kwam ze naar me toe gelopen, en toen in eens leek het of ze het door had.

lekker poseren

'and kiss'

Ik ben zo blij met dit hondje, nu ligt ze lekker aan mijn voeten te slapen
ze heeft ook wel zachte uitdrukking en zachte kleuren.