Aangezien ze gevraagd hebben of ik 5 augustus terug wil komen heb ik graag tips & trics over hoe ik dit volgende keer beter kan doen.
Heel wat anders dan die 900kg-harige benen-luie knollen van mij, maar erg leuk om te zien! (Ik zit totaal niet in het wedstrijdmilieu, can you tell?

Verder geeft het ook gewoon een leuke impressie van deze middag dus ik hoop dat het hier bij ITP mag blijven staan!
Dingen waar ik zelf tegenaan liep:
- ik stond gewoon voor de tribune op de korte zijde tegenover de jury, dus mijn plaats was erg vervelend, ben dan ook veel bij de opwarmring gebleven. Voor volgende keer mag ik binnen de hekken een plaatsje kiezen

- foto's zijn gemaakt met sigma 70-200 2,8 maar jeeeee wat werd die zwaar op den duur.. volgende keer eens proberen met mijn canon 55-250 of toch maar even tandenbijten?
- werk met autofocus en vaak stelde hij scherp op de bakrandjes (die witte hekjes, heeft dat een échte naam?) en dan waren de paarden dus wazig :/ hoe doen jullie dit?
- ik hou wel van detailfoto's maar wat zijn nou leuke details om te fotograferen? Zonder dat het compleet 'random' lijkt zeg maar
- mooi weer + zwart paard =

- iemand moet me leren opsplitsen aub want blijkbaar wordt er in 2 ringen tegelijk gereden en ik ben maar 1 Anoek

Off we go!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Deze vind ik leuk omdat het haar man is die aan het voorlezen is, als mijn olifanten ooit wedstrijd gaan lopen moet die van mij er ook maar aan geloven denk ik

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Dat was het

edit: oké wow ik beloof dat ze op mijn computer wel scherper zijn dan ik ze hier nu zie