Aangezien ik hier nog niks over kon vinden en ik benieuwd ben wie er gaan, bij deze een topic

17 december vind het Divoza/F.R.A event plaats (KNHS Ermelo, sorry, even toegevoegd!) dat voornamelijk meer aandacht wil trekken naar het bitloze rijden, overschakelen op bitloos rijden en een andere kijk op werken met paarden. Niet in een extreme manier, maar toegankelijk en leuk voor ieder publiek. Zo zijn er demonstraties waarbij paarden die altijd met bit worden gereden, worden omgezet naar een bitloze optoming onder leiding van F.R.A zelf en is Alizee Froment ook aanwezig voor een prachtige show, lessen en een masterclass waarin zij verteld hoe ze dat ik allemaal doet.
Jesse en ik zijn er ook met 2 van onze paarden en wij vinden het ongelofelijk gaaf dat wij les krijgen van onze inspiratie Alizee, dus wij kijken er enorm naar uit!

Tickets zijn te koop op http://www.ticketmaster.nl en je krijgt een flinke goodiebag t.w.v 25 euro wanneer je het event bezoekt, zag ik!

Dit evenement wil beide werelden, de 'natuurlijke' en de 'standaard' way of work samenbrengen en laten zien wat je samen kunt doen, dat verandering helemaal niet eng of gek is en dat er heel veel geweldige manieren zijn om ook naar je paard te kijken, of met je paard te werken. Ik ben enorm benieuwd, kijk ernaar uit.

Groetjes Eva!