Helaas werd mij verteld vlak na aankomst dat ik de meet&greets niet meer zou gaan fotograferen omdat het opeens vanuit een bedrijf een echte professionele fotograaf moest zijn. Hij had een mooie camera ja. En ook een heel systeem waarbij zijn foto's gelijk naar een computer gingen zodat ze verkocht konden worden voor 10 euro PER STUK....
Ik vind dat natuurlijk helemaal prima. Maar ik heb nu dure reiskosten, geen meet&greets om te fotograferen en geen inkomsten van de foto's om de reiskosten mee te dekken.
Vind het sowieso raar dat het 2 uur van te voren wordt gezegd dat het opeens niet meer doorgaat. Zo een bedrijf wordt een week van te voren ingehuurd. Had het via de mail gedaan want dan was ik niet gekomen...
Erg jammer. Gelukkig heb ik wel leuke foto's kunnen maken van de combinaties in de ring en ik hoop dat hun blij zijn met hun foto's!

1. Esra en Britt deden de opening van de dag en gelijk voor hun video

2. Ze kwamen met een koets binnenrijden. Een heel gaaf paard was dat!

3. Als eerste een demo van Destiny van Paardrijden met Plezier. Ze ging vertellen over haar paard en wat ze allemaal gedaan had. Dit was leuk voor de kleintjes!

4. Daarna was er een poetsdemo. Uitleg over de borstels. Wederom vond ik dit weer een demo voor de kleintjes

5. Daarna was het de beurt aan het Hippisch Trainings Centrum. Dit is een organisatie die jonge ruiters de kans biedt om vanaf dat ze L rijden verder op te leiden. Dit is zeg maar een opstapje naar het Rabo Talenten team

6.

7.

8. Daarna was Feline van het Youtubekanaal Felinehoi dit een springdemo deed. Samen met een instructeur werkten ze aan haar puntjes.

9. Ook was er als mystery guest Jill Huijbrechts. Zij zit in het Rabo Talententeam

10

11

12. Daarna was Glasten Krapels aan de beurt. Hij heeft geen onderarmen en ik heb daarom zwaar respect dat hij in de paralympische top mee rijdt!

13

14 En natuurlijk moesten Eva Roemaat en Jesse drent natuurlijk niet ontbreken
Ik zat op een apart plekje voor het publiek in de baan. Ik had nog geen eens 10 foto's gemaakt en ik werd overspoeld door kinderen die de bak in renden en daar gingen zitten. Gelukkig nog voor een klein hekje. Niemand van de organisatie deed ook wat 
Het werd me iets te heet onder de voeten en ik ben toen maar naar buiten gegaan

15

Er zit echt heel veel ruis op de foto's, maar ik hoop dat het nog een beetje mooi is geworden
Groetjes Maureen
Als je meer foto's wilt zien kan je even kijken op https://www.facebook.com/maureenstegemanfotografie/