Paardenpraat TV Fandag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Paardenpraat TV Fandag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 22:05

Vandaag een leuke dag gehad bij de paardenpraattv fandag. Ik ben als fotograaf gegaan. Ze hadden gevraagd of ik de meet&greets wou fotograferen. Superleuk en vaak willen mensen de foto's graag nabestellen als ze met een Youtuber/bekend iemand op de foto staan. Dat scheelt mij mijn reiskosten ook weer.

Helaas werd mij verteld vlak na aankomst dat ik de meet&greets niet meer zou gaan fotograferen omdat het opeens vanuit een bedrijf een echte professionele fotograaf moest zijn. Hij had een mooie camera ja. En ook een heel systeem waarbij zijn foto's gelijk naar een computer gingen zodat ze verkocht konden worden voor 10 euro PER STUK....

Ik vind dat natuurlijk helemaal prima. Maar ik heb nu dure reiskosten, geen meet&greets om te fotograferen en geen inkomsten van de foto's om de reiskosten mee te dekken.
Vind het sowieso raar dat het 2 uur van te voren wordt gezegd dat het opeens niet meer doorgaat. Zo een bedrijf wordt een week van te voren ingehuurd. Had het via de mail gedaan want dan was ik niet gekomen...

Erg jammer. Gelukkig heb ik wel leuke foto's kunnen maken van de combinaties in de ring en ik hoop dat hun blij zijn met hun foto's! :)

1. Esra en Britt deden de opening van de dag en gelijk voor hun video :D
Afbeelding

2. Ze kwamen met een koets binnenrijden. Een heel gaaf paard was dat!
Afbeelding

3. Als eerste een demo van Destiny van Paardrijden met Plezier. Ze ging vertellen over haar paard en wat ze allemaal gedaan had. Dit was leuk voor de kleintjes!
Afbeelding

4. Daarna was er een poetsdemo. Uitleg over de borstels. Wederom vond ik dit weer een demo voor de kleintjes ;)
Afbeelding

5. Daarna was het de beurt aan het Hippisch Trainings Centrum. Dit is een organisatie die jonge ruiters de kans biedt om vanaf dat ze L rijden verder op te leiden. Dit is zeg maar een opstapje naar het Rabo Talenten team
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Daarna was Feline van het Youtubekanaal Felinehoi dit een springdemo deed. Samen met een instructeur werkten ze aan haar puntjes.
Afbeelding

9. Ook was er als mystery guest Jill Huijbrechts. Zij zit in het Rabo Talententeam
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12. Daarna was Glasten Krapels aan de beurt. Hij heeft geen onderarmen en ik heb daarom zwaar respect dat hij in de paralympische top mee rijdt!
Afbeelding

13
Afbeelding

14 En natuurlijk moesten Eva Roemaat en Jesse drent natuurlijk niet ontbreken :D Ik zat op een apart plekje voor het publiek in de baan. Ik had nog geen eens 10 foto's gemaakt en ik werd overspoeld door kinderen die de bak in renden en daar gingen zitten. Gelukkig nog voor een klein hekje. Niemand van de organisatie deed ook wat :=
Het werd me iets te heet onder de voeten en ik ben toen maar naar buiten gegaan :')
Afbeelding

15
Afbeelding

Er zit echt heel veel ruis op de foto's, maar ik hoop dat het nog een beetje mooi is geworden :(

Groetjes Maureen

Als je meer foto's wilt zien kan je even kijken op https://www.facebook.com/maureenstegemanfotografie/

Chasingmood

Re: Paardenpraat TV Fandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 22:09

Gaaf Maureen! Echt onwijs stom dat ze niet eerder iets hebben laten weten..
Leuk logo heb je ook! :j

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 22:16

Dankjewel :D

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 22:47

Leuk Maureen, je verslag en foto's zijn goed gelukt!
Niet echt stijlvol zo van je plekje verstoten te worden, zou ik zelf ook niet happy van zijn geworden.
Je krijgt binnenkort vast een andere leuke uitdaging die je vol trots op bokt mag plaatsen... *D
Ja toch?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 22:50

Only2Bianca schreef:
Leuk Maureen, je verslag en foto's zijn goed gelukt!
Niet echt stijlvol zo van je plekje verstoten te worden, zou ik zelf ook niet happy van zijn geworden.
Je krijgt binnenkort vast een andere leuke uitdaging die je vol trots op bokt mag plaatsen... *D
Ja toch?

Ja *\o/*

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:00

Gaaf maureen! Het is toch weer een mooie ervaring erbij!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 06:05

Leuke foto's! En wat gaaf dat je in eerste instantie uitgekozen werd om te fotograferen! :))

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 07:12

Dat is vreemd en niet leuk voor jou maar ja zo dag moet er kennelijk weer veel geld uitgeslagen worden..

eerlijk vind ik 10 euro per foto belachelijk, dit is toch vooral voor kids?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 09:09

mvdbijl schreef:
Dat is vreemd en niet leuk voor jou maar ja zo dag moet er kennelijk weer veel geld uitgeslagen worden..

eerlijk vind ik 10 euro per foto belachelijk, dit is toch vooral voor kids?

Dat bedrag vond ik ook echt belachelijk. Je kreeg er dan wel een handtekening bij. :=

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:14

Paardenpraat tv is gewoon een bedrijf en die hebben als doelstelling winstmaken neem ik aan. ;) Ze hebben toch ook veel artikelen te koop.

Ik zou persoonlijk mijn reiskosten declareren bij paardenpraat tv. :o

Foto's zijn leuk geworden, ik kan me voorstellen dat het een leuke dag was.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 10:33

Ik ga ze inderdaad een mailtje sturen. Bedankt!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 18:09

Moet toch nog even kwijt dat Esra zelf contact met mij heeft opgenomen toen ze mijn bericht op Facebook zag. Ze heeft het helemaal niet meegekregen en ze gaat zorgen dat het opgelost wordt! Dus dat is zeker een duimpje omhoog!

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:36

Ik heb meerdere verhalen gelezen van mensen die gevraagd waren om met hun bedrijfje daar te komen. Ze hadden toegezegd alleen kreeg ze vlak voor de fandag nog de vraag of ze even 500 euro wilde betalen :')

Beetje rare gang van zaken, ook bij jou. Maar het zijn alsnog leuke foto's geworden! Wie weet steekt de organisatie er nog iets van op :)

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 06:30

Ts, fijn dat er contact met je opgenomen is, hopelijk wordt het naar jullie tevredenheid opgelost.

Evalyn, slechte zaak als het werkelijk zo bij meerdere bedrijfjes is gegaan. :o

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 07:57

cobiie schreef:
Ts, fijn dat er contact met je opgenomen is, hopelijk wordt het naar jullie tevredenheid opgelost.

Evalyn, slechte zaak als het werkelijk zo bij meerdere bedrijfjes is gegaan. :o

Ik heb het verhaal natuurlijk maar van een kant gehoord (gelezen). Dus wie weet is de communicatie ook wel niet goed geweest, dat weet ik natuurlijk niet :) Vond het wel apart toen ik dit topic ook nog tegen kwam :)

Toos___h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 14:21

Vanuit de organisatie is eea zeker niet netjes verlopen. Veel bezoekers (ouders) horen mopperen over de de slechte organisatie. De partij die de foto's voor de Meet en Greet zijn de avond vóór de fandag benaderd. De mijnheer heeft het mij zelf verteld toen ik een eeuw op mijn foto moest wachten. Me verwonderd hoe onzichtbaar de organisatie was. Benieuwd hoe de reactie uit Esra (paardenpraattv) is en hoe ze het gaat oplossen. Wel sterk van d'r dat ze reageert en contact met je opgenomen heeft en niet de mensen die ze daar voor betaald om het (goede) banen te leiden. Beetje omgekeerde wereld lijkt me ...... Hoop dat ze van deze fandag leren zodat het volgend jaar een goed georganiseerd feest wordt. Dit was het een groot feest maar met veel klachten ver de organisatie onder de bezoekers van dit feest

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 08:55

Toos___h schreef:
Vanuit de organisatie is eea zeker niet netjes verlopen. Veel bezoekers (ouders) horen mopperen over de de slechte organisatie. De partij die de foto's voor de Meet en Greet zijn de avond vóór de fandag benaderd. De mijnheer heeft het mij zelf verteld toen ik een eeuw op mijn foto moest wachten. Me verwonderd hoe onzichtbaar de organisatie was. Benieuwd hoe de reactie uit Esra (paardenpraattv) is en hoe ze het gaat oplossen. Wel sterk van d'r dat ze reageert en contact met je opgenomen heeft en niet de mensen die ze daar voor betaald om het (goede) banen te leiden. Beetje omgekeerde wereld lijkt me ...... Hoop dat ze van deze fandag leren zodat het volgend jaar een goed georganiseerd feest wordt. Dit was het een groot feest maar met veel klachten ver de organisatie onder de bezoekers van dit feest

Meen je dat? Naja. Daar kan ik best boos om worden. Heb nu ook contact met de organisator. Die is nu verlntwaardigt dat ik de fotos online heb gegooit terwijl dat niet de afspraak was. Hij heeft wel lef om dat te zeggen terwijl hij zich zelf niet eens aan zijn afspraak houdt!
Ik vond het inderdaad dat het beter georganiseerd kon worden. Kinderen en ouders moesten bij alles heel lang wachten en er was ook weinig zitplek omdat buiten ook kampioenschappen bezig waren...

Hoop dat het volgend jaar beter is georganiseerd :)

MiraLooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 11:23

dat klopt.
Ik stond met mijn kraampje naast de fotograaf en ik hoorde hetzelfde verhaal.

Overigens waren er wel meer dingen voor verbetering vatbaar.... Het zijn programma makers en geen paardenevenementen gewent denk ik.
Ik heb de origanisatie hierover een mail gestuurd. Als ze slim zijn doen ze er iets mee.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 11:27

Aah ik ben nog even langs je kraampje gelopen! Leuke spullen :)

Ik hoop dat als ze dit volgend jaar organiseren de tijden wat beter doen. Mensen moesten een uur wachten bij aankomst en vonden dat niet zo tof :=