Ik vond het een erg leuke dag met veel afwisseling in het programma. Ik merkte zelfs als ik bij de kraampjes keek, de paardenspullen goedkoper waren dan als je op Horse Event kijkt. Helaas geen paard meer dus niet mijn slag daar kunnen slaan

Het mindere is wel dat mijn camera het begint te begeven. Ik merk dat de kwaliteit een stuk lager ligt en er heeeel veel foto's niet scherp zijn. Daar zullen een aantal hiervan ook zo zijn. Helaas maar ik vond ze wel de moeite waard om ze online te zetten.
Ik ga van de zomervakantie maar eens kijken naar een nieuwe

Ik fotografeer trouwens met een Canon D1100 met een 55-250 mm lens

Hier was een grote bak met water waar honden in konden springen zodat ze hun bal konden pakken. Soms erg lachwekkend en stoer om te zien!
1.

2.

3.

Hier kwam een amazone vertellen wat Crossen inhoudt. Op zich leuk om te zien maar allemaal al bekend voor mij

4.

5.

6.

Dit vond ik een erg mooie demo om te zien! Er was een groepjes ruiters tussen de 7 en 14 jaar die allemaal op shetjes reden. Ze deden renwedstrijden. Alle opbrengsten die ze hiermee krijgen gaat naar Kika. Een kinder kanker fonds. Petje af voor deze dames!
7.

8.

9.

Mijn hoogtepunt van de dag. De Futureguys.

10.

11.

12.

13.

14.

En als laatste mijn lievelings rashond

15.

Als er mensen zichzelf herkennen. Of bij de springende honden. Zet hier even een berichtje onder of stuur even een PB. Dan zal ik nog even kijken of ik foto's van jou/jullie heb

Ikzelf ben niet helemaal tevreden met de foto's maar ik vond het toch een erg leuke dag!