Amber (Amber27@bokt) en ik zijn op vakantie in Alabama voor 6 weken. Helaas vertrekken we volgende week woensdag alweer richting België/Nederland. Maar we genieten van onze laatste dagen met nog een vrij druk programma! Donderdag en vrijdag avond zijn we naar een rodeo geweest in Foley (ook het ‘dorp’ waar we verblijven) lekker dichtbij dus!

We hebben gezien: bareback bronc riding, saddle bronc riding, calf roping, steer wrestling, brake away roping, barrel racing, team roping & bull riding. Alle onderdelen van een rodeo dus.
Dit alles heb ik op foto gezet natuurlijk! In het begin was ik wel wat teleurgesteld dat ik het met kunstlicht maar moest doen. Kwaliteit is dus achteruit gegaan door mijn ISO die ik vrij hoog moest zetten, maar ik heb er nog steeds het beste van proberen maken en ben wel blij met het resultaat

Kijk en geniet!

Had ik de gegevens van deze cowboy maar

Omdat ik volgende zomer ga emigreren naar de states had ik contact gelegd met de organisatie van deze rodeo als fotograaf. Ze gaan mijn foto's gebruiken op hun website/facebook en mij credit geven

Op alle foto's berust een copyright Nenah DM photography