Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:04

Wat heerlijk om naar te kijken, meer! :D

Getup

Berichten: 8333
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:05

Geweldig, t is echt zo' n leuk evenement, zo' n bixie dag.
Volgend jaar hopen we er ook bij te zijn.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 10:33

xopommetjexo schreef:
Heb je toeval nog meer foto's van nummer 5 (het meisje op de schimmel is mijn nichtje)


Ik zal vanavond (laat) gaan kijken!

lisawouda93 schreef:
Wij waren er ook weer bij. Eerst verkleed en daarna voor het eerst springen en ook nog een heel net dressuur proef neer gezet.

Dus als je nog een mooie foto heb van een klein meisje op een vos welsh met een met mij er naast in me bruinen jas.


Ook voor jou ga ik dat later zoeken!


Gypsy schreef:
Wat heerlijk om naar te kijken, meer! :D


Haha, topic nummer 2 komt er snel aan! :D

Het is nogal wat, na selecteren nog 1000 foto's over te houden _O-

Amado7

Berichten: 10739
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:43

Leuke foto's zeg! :D

Volgens mij heb ik best veel naast jou gestaan ofzo, heel veel foto's zijn op het moment dat ik ook in die hoek stond :+

DianaBrit
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-05-15

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:54

nou kom maar met nog meer foto's :)

Ik hooooop op mooie foto van dochterlief met Shet...

1for1
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:37

Wanneer staan de foto's op je site ik zou ze graag willen zien!
;)

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:44

Wat een stoere ruitertjes allemaal. Valt me op hoe netjes ze vaak al rijden op die jonge leeftijd. Echt gaaf. Wou dat ik die kans vroeger gehad had, lijkt me echt super leuk! Lekker ongedwongen allemaal nog. En ik moest wel hard lachen om die 2e foto. Die mevrouw die ernaast staat lijkt er niet eens erg in te hebben dat een meter naast haar een pony springt :D

Vanny_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 18-08-06
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:51

Hee Cynthia, jouw topics van de Bixiedag zijn altijd zo leuk om te zien! Vorig jaar was je er toch ook? Of ben ik nu in de war :Y)
Misschien heb je m'n oude verzorgpony Bandit gezien die was er ook. Die is een half jaartje geleden verkocht en staat toevallig in de buurt van Almere :)

galgo

Berichten: 463
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: Werkendam

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:52

Wat een leuke foto's .....vooral die laatste !!!!!

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:55

Wat een leuke foto's! Heerlijk om naar te kijken :D

jaime_andrea
Berichten: 542
Geregistreerd: 11-05-12
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:10

Heerlijk die bixiedagen. Zou ze graag meer zien en ook in onze regio. Kan eindeloos genieten van die bekkies.

Wat me wel veel opvalt is dat er ook veel uiterlijk vertoon is. Kids met een kep op..jeetje zo'n ding kost een vermogen. .mijn dochter heeft zeker ook goede degelijke spullen maar no way dat ze een kep van €400+ op dr bolletje krijgt.

Zal eerlijk zeggen dat ik het meest geniet van de huis tuin en keuken ponies die echt super lol hebben met dr pony en idd gierend Door de waterbak gaan en genieten van de modder die rond dr oren vliegt.

Volgend jaar hoop ik er ook eens bij te zijn met mijn dochter als deelnemer.

DianaBrit
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-05-15

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:35

Nou er zou inderdaad vaker zo'n bixiedag moeten zijn.
en de huis tuin en keuken combi's vind ik ook het leukst

Fearlien

Berichten: 1696
Geregistreerd: 26-11-14

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:40

Heb je meer foto's van het springende meisje van foto 8?
Is mijn nichtje, dan kan ik haar de foto's laten zien.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 14:11

Leuk zoveel vraag naar meer foto's!
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen: ik zit in mijn examenperiode dus wanneer alle 1000 foto's online staan durf ik niet te zeggen.. studie & stage gaan momenteel toch echt voor. :o Maar ik zal mijn best doen om iedereen die aanvraagjes verstuurd die deze week te laten zien! :)

Ingrid_92 schreef:
Wat een stoere ruitertjes allemaal. Valt me op hoe netjes ze vaak al rijden op die jonge leeftijd. Echt gaaf. Wou dat ik die kans vroeger gehad had, lijkt me echt super leuk! Lekker ongedwongen allemaal nog. En ik moest wel hard lachen om die 2e foto. Die mevrouw die ernaast staat lijkt er niet eens erg in te hebben dat een meter naast haar een pony springt :D


Ja klopt die had het even niet in de gaten, was wel erg grappig _O-

Vanny_ schreef:
Hee Cynthia, jouw topics van de Bixiedag zijn altijd zo leuk om te zien! Vorig jaar was je er toch ook? Of ben ik nu in de war :Y)
Misschien heb je m'n oude verzorgpony Bandit gezien die was er ook. Die is een half jaartje geleden verkocht en staat toevallig in de buurt van Almere :)


Dank je wel!
2 jaar terug was ik er voor het eerst bij, vorig jaar was ik er helaas niet bij.. stond wel op de planning maar toen waren de weersvoorspellingen zo slecht dat ik niet was gegaan - waar ik uiteindelijk spijt van had aangezien mij was verteld dat het allemaal wel meeviel. Dus toen had ik besloten om voortaan gewoon de dag standaard in mijn agenda te zetten en hoe dan ook te komen. Nu dus ook aardige stortbuien gehad maar ondanks dat super leuke plaatjes geschoten.. volgend jaar dus mooi weer :D

jaime_andrea schreef:
Heerlijk die bixiedagen. Zou ze graag meer zien en ook in onze regio. Kan eindeloos genieten van die bekkies.

Wat me wel veel opvalt is dat er ook veel uiterlijk vertoon is. Kids met een kep op..jeetje zo'n ding kost een vermogen. .mijn dochter heeft zeker ook goede degelijke spullen maar no way dat ze een kep van €400+ op dr bolletje krijgt.

Zal eerlijk zeggen dat ik het meest geniet van de huis tuin en keuken ponies die echt super lol hebben met dr pony en idd gierend Door de waterbak gaan en genieten van de modder die rond dr oren vliegt.

Volgend jaar hoop ik er ook eens bij te zijn met mijn dochter als deelnemer.


De discussie van kleding bij die kids was in mijn vorige topic ook al naar voren gekomen.. ;)
Ik denk altijd maar: je weet als buitenstaander niet hoeveel geld iemand in het laatje heeft en wie weet is dat ook het enige mooie setje kleding die zo'n kind heeft en moet ze er heel zuinig op zijn.. weet jij veel! En ouders zijn uiteraard heel trots op hun kind en willen dat graag laten zien.. Ik maak me daar ieder geval niet druk om, ieder zijn eigen ding :D

jaime_andrea
Berichten: 542
Geregistreerd: 11-05-12
Woonplaats: Noord Holland

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:23

Oh maar hey...ieder zijn ding hoor dont get me wrong...

Maar het valt mij gewoon op..en niet alleen bij een bixiedag hoor , overal zie ik best over the top kleding /accocoires bij de kids.

Kom op...ik ben vroeger niks te kort gekomen...hadden het thuis echt wel heel ruim maar een cap van 800 gulden zou ik echt nooit hebben gekregen. Maar goed..neemt niet weg dat ik op en top kan genieten van deze combinaties...of ze nu een cap op hebben van 2 tientjes of een kep van €400.

Dee_Es

Berichten: 3673
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:01

Viel mij toch ook op hoor. Nieuwste mode-beugeltjes en een kep. Maar het merendeel van de kindjes zie ik toch met goedkoop spul rijden hoor. En dat snap ik wel, ze groeien nog zo hard ;)

Wat een ontzettend knappe pony's trouwens!

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:14

Wat een geweldige en stoere ruitertjes! Lijkt me ontzettend leuk om eens te zien.

UBok

Berichten: 255
Geregistreerd: 15-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:23

Oh wat leuk! Jij hebt je wel vermaakt zo te zien. Mijn favoriet is de 'modder' foto.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 18:14

Veel dragen inderdaad gewoon normale, niet al te dure kleding. Maar er springen er ook een aantal over de top uit, maar dat heb je overal wel. Ook met volwassenen. :)

Ik heb mij inderdaad goed vermaakt Jolanda! :D

Inmiddels heb ik iedereen die mij heeft gepb't of hier heeft gevraagd met vraag naar meer foto's, een antwoord gegeven per pb :)

Baytje1
Berichten: 54
Geregistreerd: 01-02-11

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:24

Wat een stoere ruitertjes allemaal. Valt me op hoe netjes ze vaak al rijden op die jonge leeftijd. Echt gaaf. Wou dat ik die kans vroeger gehad had, lijkt me echt super leuk! Lekker ongedwongen allemaal nog. En ik moest wel hard lachen om die 2e foto. Die mevrouw die ernaast staat lijkt er niet eens erg in te hebben dat een meter naast haar een pony springt :D..........Die mevrouw ben ik! :-) Had t wel degelijk door want je hoorde t kind eraf klappen. Ik stond meteen op scherp om mn eigen kind in de ring in de gaten te houden :-)

Free2

Berichten: 1383
Geregistreerd: 14-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:29

Hahaha die tweede foto :) Pony springt erg elegant over dat hekje heen :+

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 22:23

Baytje1 schreef:
Wat een stoere ruitertjes allemaal. Valt me op hoe netjes ze vaak al rijden op die jonge leeftijd. Echt gaaf. Wou dat ik die kans vroeger gehad had, lijkt me echt super leuk! Lekker ongedwongen allemaal nog. En ik moest wel hard lachen om die 2e foto. Die mevrouw die ernaast staat lijkt er niet eens erg in te hebben dat een meter naast haar een pony springt :D..........Die mevrouw ben ik! :-) Had t wel degelijk door want je hoorde t kind eraf klappen. Ik stond meteen op scherp om mn eigen kind in de ring in de gaten te houden :-)


Hahaha echt? Je keek zo strak naar voren dat ik echt dacht dat je het niet in de gaten had! :D
Dan heb ik nog wel wat foto's van jouw kleine trouwens, zal ze zo snel mogelijk pb'en. :j

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:11

Knappe foto's trouwens !!

Ik heb net de rijbroeken nog uit gehangen die gisteren in de stand stonden in Ermelo...
Ik was niet eens mee maar weet wel aan de spullen te zien dat het er niet zacht aan toe ging soms met het weer := haha
Die arme standhouders en al die pony kinderen die dit weer trotseren _/-\o_ prachtig!!

Femkex

Berichten: 767
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:19

Bekijk de foto's met een lach op m'n gezicht. Het zijn mooie en leuke foto's geworden! :D

DianaBrit
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-05-15

Re: Gouden pony's en hun ruiters op de Bixiedag 2015 in Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 04:26

Toevallig ook foto van meisje met geschoren vos shet?