Jauke was vreselijk baldadig zondag. We hadden zaterdag ivm de regen al vanalles in de stal gelegd zodat het droog bleef en daar was hij heel mooi afgebleven, hij had ook een uitloopje naar buiten, dus ruimte zat. De zondag had ik weer van alles in de stal gelegd en buiten de stal, om een hoekje verstopt onder een baal stro een plastic zak met wortels. Die was ik dus kwijt, bleek bij de buren te liggen met de hele naad van het zakje uitgescheurd. Denk dat iemand het zakje gered heeft
Er zaten nog wat aangevreten wortels in
Ook de kleding die in de hoek van de stal lag was door de hele stal verspreid en mijn beloningstasje wat onderop lag was helemaal nat gesabbeld
Hij had het druk gehad
Ach, hij had die nacht thuis ivm de nattigheid op stal gestaan en ook op het event staat hij natuurlijk in een kleine ruimte, de eerste demo kost niet heel veel energie dus dat hij wat energie over had is wel begrijpelijk, en dat heb ik gemerkt
Desondanks is het een erg leuk filmpje geworden en deed hij gewoon weer super zijn best, topper is het hoor!
ik wou dat ik er bij was zeg..
het was héél dichtbij 
Dan hou je toch even je hart vast ja in zo'n niet afgesloten bak.
Heerlijk. Wel jammer dat je niet zo goed ziet wat jauke doet als jij het hem vraagt maar ik vermoed dat ie ook zijn been op heft?