Afgelopen weekend op Animal Event voor het eerst de show "Hond versus Paard; The battle" samen met Brigitte van Gestel laten zien. We hebben 2 keer getraind dus vooral in de volgorde ging er de eerste 2 keer nog het eea mis, maar ook die hadden we de laatste dag goed in het hoofd zitten Jauke was vreselijk baldadig zondag. We hadden zaterdag ivm de regen al vanalles in de stal gelegd zodat het droog bleef en daar was hij heel mooi afgebleven, hij had ook een uitloopje naar buiten, dus ruimte zat. De zondag had ik weer van alles in de stal gelegd en buiten de stal, om een hoekje verstopt onder een baal stro een plastic zak met wortels. Die was ik dus kwijt, bleek bij de buren te liggen met de hele naad van het zakje uitgescheurd. Denk dat iemand het zakje gered heeft Er zaten nog wat aangevreten wortels in Ook de kleding die in de hoek van de stal lag was door de hele stal verspreid en mijn beloningstasje wat onderop lag was helemaal nat gesabbeld Hij had het druk gehad Ach, hij had die nacht thuis ivm de nattigheid op stal gestaan en ook op het event staat hij natuurlijk in een kleine ruimte, de eerste demo kost niet heel veel energie dus dat hij wat energie over had is wel begrijpelijk, en dat heb ik gemerkt
Desondanks is het een erg leuk filmpje geworden en deed hij gewoon weer super zijn best, topper is het hoor!
Geweldig leuke show zeg Dat baldadige vind ik juist wel grappig Hij is naar mijn idee juist heel vrolijk Ik heb hem ook wel eens aan het werk gezien met zijn oren vrij plat Dan zie ik dit toch liever
Amable
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 09:58
Ik kan ook lachen om het baldadig gedrag hoor, heerlijk. Enige nadeel was dat de ring niet afgesloten wordt en ik zag hem al gaan over het terrein... Maar hij is gelukkig heel braaf. Als ik erop zit gaan de oren idd naar achteren, maar dat heeft echt niets met boosheid te maken, enkel concentratie.
Ik had het natuurlijk al in het echt gezien maar het blijft leuk! Ik hoor een lichte paniek in je stem tijdens zijn zelf verzonnen ere rondje. Dan hou je toch even je hart vast ja in zo'n niet afgesloten bak.
Nou idd, ik zag hem zo vol gas richting uitgang gaan dat ik op dat moment echt even dacht oh-oh, je hoort dan vast ook het verschil in mijn stem op het moment dat hij de uitgang voorbij rent
Haha ja. En Jauke dacht waarschijnlijk, maak je niet druk baas, ik moet gewoon even mijn energie eruit rennen! Moet zeggen dat deze persoon een betere camera in handen had dan ik met mijn mobiel, haha. Dag en nacht verschil qua kwaliteit.
Wat een ontzettend leuk filmpje, heb er echt van genoten!
zacharyhill
Geplaatst: 11-05-12 10:09
Wat gaaf om te zien, mooi paard durf het bijna niet te zeggen maar hij luisterd beter dan mijn dobermann in zijn zotte bui
Merrr
Geplaatst: 16-05-12 12:58
Wat een super leuk filmpje!!
echt heel knap
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 17-05-12 12:49
Hahah oh geweldig! Heb echt hardop zitten lachen "Hoe plast een mannetje?" Heerlijk. Wel jammer dat je niet zo goed ziet wat jauke doet als jij het hem vraagt maar ik vermoed dat ie ook zijn been op heft?
"Ze roept 'm en hij komt gewoon terug... De hond van mijn buren! Die vertikt het...."