Ditmaal is voor het eerst ook mijn eigen shetlander mee geweest, samen met zijn verzorgster hebben we een top dag beleefd.
Mijn shet is de bruine op de foto's met zijn verzorgster. Zij zijn 2e geworden met de rubriek Dressuur lange teugel klasse Licht.
Hierbij wil ik jullie een kleine impressie geven van deze dag vol kleine grote toppers:
1: Klein groot talent, de nieuwe generatie ruiters in opperste concentratie

2: Het prille begin van de olympische spelen

(Of wellicht voor in de toekomst aangespannen)

3: Maar zeker niet alleen voor de jongste deelnemers, het favoriete onderdeel... de rubriek "Agillity"

4: De rubriek "Dressuur aan de lange teugel" was goed vertegenwoordigd dit keer

5:

6: (kleine ponys... kleinigheidjes... de neusriem zat scheef met warm lopen, gelukkig gezien voor de proef begon)

7:

8: Niet alleen genieten van alle Shetlanders, de sfeer en gezelligheid, maar ook zeker even van je rust en de zon

9: Het parkeerterrein stond aardig vol, ze zijn al niet te groot en als ze dan ook nog verstoppertje gaan spelen...

10: Ook aangespannen rubrieken mochten niet onderbreken, jong en oud delen allemaal dezelfde passie.... De Shetlander!

11: Iedereen zette vandaag zijn beste beentje voor

12: Mini Haflinger versie:

13: Opstellen voor het strenge oog van de Jury

14: Tweespanners mochten ook niet ontbreken

15: Zoals het graag word gezien, veel behang

16: Niet alleen de pony's zijn in top conditie... van de begeleider word ook het een en ander verwacht

17: Klein, maar fanatiek zijn ze! Zie ze maar eens bij te houden
!