Lindy1982 schreef:haha klopt.. jij bent diegene met die arabiertjes.. vanuit hoogwoud?? .. Of bent jij de nieuwe eigenaar met de kwpn paarden..tenminste hoorde dat er kwpn paarden komen in het oude huis van marjolein.. maar dat zijn inderdaad mijn paarden en die welsh die er bij staat is van shannen6
Wij zijn de nieuwe eigenaar en we fokken inderdaad kwpn paarden ( gelders) en welsh pony's . Eigenlijk een bij elkaar geraapt zooitje want ik heb ook nog een fries en ook hebben we nog een paar tuigpaarden.
De pony's staan er al een paar weken en sinds een paar dagen ook mijn fries en jonge gelderse ruin.De vos merrie heb ik trouwens van vd bosch gekocht het is Ibiza du bois en ze is drachtig van Don carino. De andere merrie ,die nu het veulentje heeft is ook drachtig maar dan van Don Diego . Het oude huis is nog niet verkocht vandaar dat mijn ouders er nog niet wonen. Wel grappig de enige die ik nog gesproken had in het wild was de buurman. verder hebben we nog niet zoveel contact gehad met de buurt en hier op bokt tref je dan je nieuwe buren.