Ze stond al drie weken met hars, lekkende uiers, slappe banden etc. Maar geen veulen

gisteravond spoot de melk eruit, en had ze ook flinke spenen. Dus ik ben op stal blijven slapen, en vannacht er een paar keer uit geweest.
Om 2 uur: niks
Om 4 uur: grote bult liggend paard, hoop gekreun en gesteun

Om kwart voor zes werd ik gebeld dat ik HEEL snel moest komen! In de kleren geschoten en naar buiten gescheurd. Jesssie lag, en het veulen was er net.
Meet Flynn:

Een hengstje! Alle begin is moeilijk, en zeker als je met je benen in de knoop zit. Wat dan wel weer fijn is als je door mams grondig wordt schoongelikt:

Doe je zo je best, maar als mensen je op de hoeven kijken wil het allemaal niet zo. Enig gespartel later en een paar meter verder dan toch:

Sta je eindelijk

Nou ja, genoeg van die genante foto's van mij. Want, eenmaal opgedroogd ben ik echt veel stoerder!
Het zonnetje scheen, de lucht was blauw.. maar was is die melkbar nou?

Gevonden!

Dankzij mijn mams goede poetsbeurt, en de zon die al flink warm was, ben ik reuzesnel opgedroogd. Heb ik geen geweldig kleurtje?

Ben ik stoer of ben ik stoer?

Van al dat rondgewandel krijg je dorst

Aangezien ik, toen ik eenmaal stond, ook ben blijven staan, en samen met mijn mams door het weiland ben gewiebeld (zo'n 2 uur lang

Er zijn al heeeeeel veel foto's van mij gemaakt, maar die passen allemaal niet in één topic. Vanavond, als ik wat steviger op mijn beentjes sta, worden er vast nieuwe gemaakt, die krijgen jullie vast allemaal te zien

That's all folks!

Need I say more? Ik ben zo allemachtig trots op Jessie! Ze stond zoals te zien nog wel aan de nageboorte, maar toen Flynn even lag is ze er naast gaan liggen, en toen ze weer op stond flotste hij er keurig uit

Ik ben verkocht