met haar aan de slag en geef haar geen bijvoer, maar nu begin ik toch heel hard te twijfelen of ze mischien geen veulen krijgt vind ze toch wel heel erg dik. Wat denken jullie????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Straks is het iets heel anders en zit je voor niks extra voer in haar te pompen, wat er straks allemaal weer af moet. En als ze idd alleen 'gewoon' te dik is, heb je er denk ik al genoeg aan om deze extra kilo's eraf te krijgen. 
Ik kan er dus werkelijk waar niets over zeggen. Zie alleen wel verschil dat ze geen vetkussens heeft over de rest van haar lichaam, mar ook dat zegt niets..

Lowara schreef:eerste gedachte: oude merrie. ingezakte rug en hangbuik van misschien vroegere veulens en inderdaad teveel vetjes door het gras. Enige zekerheid die je hebt is de dierenarts, elk dier is namelijk anders en dik/drachtig is een hemelsbreed verschil wat soms slecht te zien is
denk namelijk dat het meer zo lijkt omdat ze wat doorgezakt is en een geasbuik heeft. dat ze mager bij dr ribben is zegt niets, goede wormenkuur zou ik er wel doorheen halen voor de zekerheid dan.