Cizarma is drie weken oud en een SantanoxKrack C.
We vonden haar heel erg mooi en ze was ook nog fotogeniek

De eigenaresse zit inmiddels ook op bokt, dus die zal zelf nog wel even reageren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is wel even zoeken, maar erg leuk en gezellig volgens mij hier! Ik ben Miranda Roffel, 18 jaar, woon in Siegerswoude. Ik studeer fysiotherapie en ben voor de rest veel bij de paarden
Rijd zelf op de moeder van het veulentje, die je ook op de foto ziet! Op het moment rij ik haar nog niet weer, ze is nogal moederig namelijk en ik gun haar wel even de tijd met haar veulen
Het gaat gelukkig hartstikke goed nu, ze had nogal wat opstart problemen, want ze wou niet drinken en de merrie liet haar melk niet vallen..dus na een dag en een nacht met de fles en haar proberen te laten drinken ging het gelukkig goed
Ook de merrie had nog veel naweeen en pijn eerst, maar na een pijnstiller is het allemaal goedgekomen en gaat het nu super zoals je op de foto's ziet! Ik zag net een ander Santano veulen, ook een heel mooi veulentje! Als er nog meer zijn met een veulen van Santano (of natuurlijk een ander) zet ze dan even op de site, vind het leuk om te zien 
Leuk om een jaarling van Santano te zien, leuk paardje hoor!
PROFICIAT!
trudydejong schreef:Wat een mooi veulen zeg!
Waarom gekozen voor Santano?
Wat ik mij afvraag, worden de veulens gewoon ingeschreven in het veulenstamboek, of krijgen ze een Reg. A?
Tsjah, waarom gekozen voor Santano? Het is een hele mooie hengst met een goed karakter (die mijn merrie niet altijd heeft haha
) En de bouw van Santano compenseerd goed die van mijn merrie...zo was het ongeveer
En het is idd een donderstraaltje, maar ook ontzettend lief
Een topveulentje! In juni is de keuring weer dus dan wordt het strijden voor een 1e premie en plek haha..leuk om die andere (Santano) veulens te zien, die zijn ook mooi!! Veel plezier allemaal! Ik zal proberen af en toe foto's te plaatsen

vooral dat mooie koppie
.
mooi koppie ook