Precies een jaar geleden ben ik Bibi's Mini Rescue gestart in de USA. Ik woon alweer bijna 5 jaar hier en heb de eerste jaren volle focus gehad op het trainen van paarden en lesgeven. Dat doe ik nog steeds met veel plezier, maar ik ben daarnaast een rescue begonnen.
In eerste instantie zocht ik een vriendje voor mijn sportpaard. Toen ik op Facebook een advertentie tegenkwam van een zielig hoopje mini pony, die precies op mijn paard leek, dacht ik 'die gaan we ophalen'. Dus hup, 6 uur in de auto om dat beestje op te halen. Bibi is de OG van de rescue

Daarna volgde Chico, die helaas maar 2 maanden bij ons in geweest toen ik hem moest laten inslapen.
Sinds afgelopen september hebben we ook Spot en Sassy. Ze bleken aanstaande papa en mama te zijn want Sassy was drachtig. Laat ik voorop stellen dat ik het fokken van deze ponies niet aanmoedig, ze hebben veel genetische medische problemen en daarnaast is er hier een overvloed aan mini's.
Tòch is het wel enorm schattig dat we sinds 5 juni een klein veulentje hebben die heerlijk ronddartelt

We hadden haar verwacht ergens in April/Mei maar ze liet lang op zich wachten. Daarom vond ik de naam June helemaal passend!
De mama is de palomino pony en de papa staat ook in beeld, de kleine appaloosa (hij is inmiddels gecastreerd)!
Mocht je meer willen weten over hoe en waarom ze bij ons terecht zijn gekomen, dan kan je een kijkje nemen op de website https://www.bibisminirescue.org of volg ons op Instagram @bibisminirescue

June is al helemaal dikke vriendinnetjes met mijn dochtertje van 1,5 jaar oud

Dankjewel voor het kijken/lezen!