Deze foto blijft zo ontzettend veel zeggen, haar moeder Davina die helemaal trots naar haar dochter kijkt, ik die vol verslagenheid kijk, en Uk met haar prachtige wimpers. Elke keer als ik deze foto ziet schiet ik weer vol, dan voel ik weer de passie en de vechtlust waarmee we ons samen allemaal hebben ingezet om deze strijder alle kansen te geven.
Ons hele verhaal in de voorgaande topics :
[KS-ITP] Onze gelderse strijder is geboren
[KS-ITP] Ultima Vina WFTM 2 weekjes oud

Zo kwam ze weer thuis na 10 dagen kliniek
Ze groeide als kool eenmaal thuis

Helaas na 2 1/2 week thuis heeft ze toch een fikse longontsteking opgelopen en hebben we haar weer in moeten sturen, waarop ze weer 6 dagen op de kliniek heeft gestaan. Against all the odds, mochten we haar, met een heel protocol , na die 6 dagen weer meenemen en had ze groen licht om lekker naar buiten te mogen opbouwend naar een uur
Weer naar huis

De wereld was wel heeeeeeeel groot en eng de eerste paar dagen

Maar al snel kwam miss attitude weer naar boven

Onze Friemelmomentjes
En de medicatiemomentjes gaan gewoon top, we kregen haar mee met de mededeling : heel veel sterkte met de medicatiemomenten en eerlijk is eerlijk , de eerste 2 dagen dacht ik ook : hoe ga ik dit in vredesnaam 2x per dag doen. Maar blijkbaar was pannenkoekenstroop DE oplossing, daar doet ze inmiddels een moord voor en ze komt nog net niet naar de spuiten toe rennen

En ondanks het bijna onmogelijk is om foto's van haar te maken zelf , want dan krijg je steeds dit

Heeft onze bijrijdster haar gisteren onwijs knap even vastgelegd.

Aankomende dinsdag hebben we onze laatste controle op de kliniek wat betreft de longontsteking, ze staat inmiddels bij goed weer 2 a 2 1/2 uur per dag buiten en hopelijk krijgen we dinsdag te horen dat we dit verder mogen uitbouwen. Duimen draaien dat de röntgen van de longen er een stuk beter uitzien, maar ik geloof in deze knappe gelderse dame die zich overal doorheen lijkt te slaan. Wat is het een reis, die we samen maken, een reis die ik nooit zou hebben willen missen, ondanks alle enorme kosten en alle stress en onzekerheid. Ze is het allemaal zo meer dan waard en ik hoop dat we samen nog een onwijs lange reis voor de boeg hebben