Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Suzanne F. schreef:Wat een dotje is het zeg! Prachtige merrie ook. En wat een mooi plekje heb je daar voor je paardjes.
Ziet er allemaal heerlijk uit, ook de knuffelsessies.
Daily Diamond is trouwens met Ai en niet Ia. Ik zie het in je onderschrift ook verkeerd staan.
Lalladidoo schreef:Ik blijf dit echt een gaaf veulentje vinden, maar zijn moeder is ook prachtig
welmoedz schreef:kiko schreef:Klopt maar op de 1 of andere manier veranderd mijn telefoon het elke keer waardoor het fout staat maar ik weet dus niet hoe je het onderwerp kan aanpassen hier.
Het staat bij jou dus niet fout
welmoedz schreef:kiko schreef:Klopt maar op de 1 of andere manier veranderd mijn telefoon het elke keer waardoor het fout staat maar ik weet dus niet hoe je het onderwerp kan aanpassen hier.
ZwarteHeks schreef:Wat een ontzettend knap veulen! Die wordt echt heel gaaf!
Koper schreef:Dat is een prachtige merrie en een puik veulen
Ik zal alleen echt nooit begrijpen waarom Nederlanders zo vaak "at" voor een plaatsnaam zetten als ze iets in het Engels willen zeggen. Maar aan de andere kant heeft hij met die fout in zijn naam natuurlijk wel een op en top Nederlands tintje.
kiko schreef:ZwarteHeks schreef:Wat een ontzettend knap veulen! Die wordt echt heel gaaf!
Dank je wel!! Dat hoop ik ook..Koper schreef:Dat is een prachtige merrie en een puik veulen
Ik zal alleen echt nooit begrijpen waarom Nederlanders zo vaak "at" voor een plaatsnaam zetten als ze iets in het Engels willen zeggen. Maar aan de andere kant heeft hij met die fout in zijn naam natuurlijk wel een op en top Nederlands tintje.
Dank je wel. Ben erg blij met haar.
Ik krijg juist hele leuke reacties op zijn naam. Iedereen vindt het grappig/leuk bedacht!
De merrie komt van Texel en de fokker vindt het leuk om zijn paarden terug te kunnen herleiden vandaar dat ik er Texel achter heb gezet.