De plannen zijn vooral een leuk nieuw avontuur aangaan en genieten van het paard. Hij gaat naar de keuring voor evt ster en wellicht ook nog naar een IBOP of ABFP. Ik ben blij dat de nieuwe eigenaresse dit met hem wil doen om Zilver evt preferent en/of prestatie te krijgen.
Knappe Yke is geboren op 25 april rond half 1 snachts op dag 321. Ik heb avond/nachtwerk en kon de hele avond mee spieken wat ze deed. Ik vond haar anders dan anders. Maar niet echt extreem onrustig. Ik kwam thuis, parkeerde de auto, kon mij omkleden en ook al naar de stal. Want ze was al begonnen. Het was een erg snelle bevalling. De nageboorte kwam er niet af want hij was best hoog afgescheurd en er hing dus geen gewicht aan, na behulp van de dierenarts was dit zo opgelost.
Yke Douwe E is een Markus 491 x Pier 448 nakomeling. Hij is vernoemd naar mijn vader, Douwe-Jan. Hij heeft het geweldig gedaan op de keuring waar hij bekroond werd tot kampioen van de fokdag en beste veulen uit een stamboekmerrie. Twee titels op een dag. En natuurlijk een mooie 1e premie. Ik ben enorm trots op hem!
Ik ga hem missen. Hij was een fijn en braaf hengstveulen. Helemaal geen klier en gewoon makkelijk. Maar ik weet zeker dat hij een super thuis krijgt bij bokker Dojebo. Net zo'n goed thuis als Silvester en Laventhe hebben gekregen

enjoy86 @ [ITP] Dag Laventhe. Tijd om uit te vliegen
Kabayo @ [KS-ITP] Tijd om verder te gaan, Silvester uitgevlogen!
1. Het was een blij fit ventje. Op dag een mocht hij al lekker naar buiten toe.

2. Vaste forografe Rianne van Wieren is ook langsgeweest

3. Hij vond echt alles wel prima

4. We zijn ook lekker naar de spartelvijver geweest. Hij is niet bang voor water!
(Foto's Amanda Melchior)

5.

6. Hij begint zich steeds mooier te ontwikkelen

7. Wel een enorme eigen mening

8. Ook kwam Daphne langs van Pixel Rebel

9.

10. We hebben genoten aan zee! Wat was hij stoer!!
Foto's Ingrid Truijens

11.

12. De kroon op mijn werk, kampioen!
Foto Karin Sevink

13. Tevens mocht hij zich laten zien op de Centrale Keuring. Wat een ervaring, ook voor mij

14.

15. Het ga je goed knappe man. Ik kom je zeker nog eens opzoeken!