Meneer werd op 1 April iets te vroeg geboren met een gewicht van 65kg en deed wat dummy achtig aan.
Binnen een uur na de geboorte zijn we de trailer opgegaan en naar Utrecht gereden. Mn allerliefste dappere merrie liet alles toe in de kliniek en grote/kleine Simba kreeg daar de kickstart die hij even nodig had.
Meneer ging van dag 1 af aan erg goed gezien de slechte start, helaas kwamen ze er op dag 3 ' bij toeval' achter dat hij een klein gaatje in zijn blaas had... OK volgde en slaagde! Simba liep vanuit de vercouver kamer zelf achter mama aan naar stal toe.
Vanaf hier is alles gelukkig bergopwaarts gegaan.
Vanwege de buikwond volgde 3weken boxrust, maandag zijn we al stiekem begonnen met opbouwen in een kleine paddock. Vandaag was het eindelijk zo ver... Moeder en kind even samen op de wei. De echte grote wereld opzoeken

Kijk en geniet ik ben apetrots op mijn merrie en mn knappe pikkie.
Om kennis te maken Simba! Taminiau x Especial x Krack C

en we zijn los!

Dit heb ik mama maandag zien doen....even kijken of ik dit ook kan

Jups zeker gelukt nu even 2 tellen leuk doen voor de baas

Simba doet vooral aan racen..... ik hoop als hij buiten gewend is en wat sterkere banden heeft goed te zien hoe hijkan lopen. Voor nu ben ik vooral heeeel trots, verliefd en dankbaar dat hij er ongeschonden uit gekomen is

bedankt voor het kijken allemaal