Red is inmiddels 3 weken oud en z’n zusje Belle 1 weekje . Hoog tijd om kennis te maken dus!
Red is heel ondernemend en nieuwsgierig. Hij gaat de hele tijd op ontdekking en is een van de knuffeligste veulens die we hier al hebben gehad. Hij roept vaak op me wanneer ik buiten ben en als ik dan in de paddock kom, komt hij ook meteen op me afgelopen om te kroelen. Tis zo’n schatje
Voorzichtig voorbij tante Jade proberen te geraken…
Want hij wil zo graag met z’n zusje spelen
Dikke liefde…
Of toch niet?
Belle heeft de ‘mare stare’ al onder de knie
Zij is echt zo’n gek ding… wat ze het allerliefste doet, is keihard rondracen… met haar tong uit haar mond
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt
Wauw, heerlijk zulke knapperds in je wei! Ergens moest ik stiekem wel even een wedstrijd plaatje voor me zien met een merrie op de snelle cirkels met haar tong buiten haar mond Briljant! Toekomst ....
⋆ S H I N E L I K E A S T A R ⋆ ⋆ L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A ⋆ ⋆ HamsterScaping ⋆ Little Paws Pet Shop ⋆ voor al je producten voor HamsterScaping
Heerlijk hoe je die communicatie hebt vast gelegd! en wat leren we hier nu van? De mannen kunnen gewoon niet tegen de vrouwen op. Ongeacht de leeftijd.
The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us. I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.